K-Seal jahtussüsteemi lekkepeataja 236ml

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

10,40€
14,80€ -30%
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 1123643
Kood: W68017
Bränd: Dunlop
https://i.ak24.ee/mf/medium/dunlop.jpg

 
Jahutussüsteem ei vaja tühjendamist ega loputamist. Lihtsalt raputage pudelit, lisage vedelik jahutusvedelikku ja käivitage mootor tavapäraselt.
 
K-seal'i täiustatud koostis kasutab keraamilisi mikrokiude koos erineva suurusega vaskosakestega, et tagada kiire ja püsiv tihendus enamiku kuni 0,75 mm suuruste aukude või pragude puhul jahutussüsteemis.
 
Spetsiaalne keemiline koostis suudab voolata nii peenetesse pragudesse, mida ei ole isegi palja silmaga näha, moodustades üli tugevat tihendi. Pragu või auk täidetakse K-Seal'i valemiga tegelikult ülevalt alla, mille tulemuseks on täielik "keevitus" ja püsiv remont. K-Seal'i koostises sisalduv vask mitte ainult ei aita kaasa paranduse tugevusele, vaid aitab ka soojust läbi pragu või augu juhtida. See välistab kuumad kohad, mis tavaliselt moodustuksid mittemetallilise remondi korral.
 
 
 
K-Seal'i võib jätta jahutussüsteemi ja see parandab lekkeid, kui need tekivad. Te isegi ei märka probleemi olemasolu. Tegelikult on K-Seal ideaalne kasutada mootorite ümberehitamisel. Sageli võivad tekkida mikropraod, mis jäävad pärast remondi lõpetamist märkamatuks. K-Seal'i lisamine jahutussüsteemi kohe pärast remonti ja ka pärast iga jahutusvedeliku vahetust tagab, et kõik lekked on suletud, vältides seega aeganõudvaid ja kulukaid remonte.
 
 
 
K-Seal on spetsiaalselt koostatud selleks, et püsivalt tihendada mootoriploki ja -pea pragusid. See ainulaadne toode seguneb garanteeritult kõikide glükoolil põhinevate jahutusvedelike ja antifriisidega. K-Seal'i võib kasutada ka aukude ja pragude tihendamiseks pea tihendites, radiaatoris, soojendussüdamikus, külmumistorudes, veepumba korpuses ja muudes jahutussüsteemi metallosades nii bensiini- kui ka diiselmootorites. K-Seal ei tihenda vee ja õli vahelisi lekkeid ega õli ja vee vahelisi lekkeid. See peab lekkima atmosfääri, et see saaks korralikult toimida.
 
 
 

 

Dunlop



Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja

1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega