Sõiduauto suverehv 245/40 R20 YOKOHAMA BluEarth RV02 99W

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

100,70€
103,00€ -3%
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 6 €
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 486421
Kood: 9134
Bränd: Yokohama
https://i.ak24.ee/mf/medium/yokohama.jpg
E-poes saadaval 1tk. Juurdetellimise võimalus puudub. Hooaeg: Suvi
Kütusekulu: C
Haardumine: A
Müratase: 70
Müraklass: 2

7. koht ADAC 2020a suverehvi testis
BluEarth'i touring rehv mis on valmistatud sobimaks ideaalselt mahtuniversaalile ja crossoverile.
Võbelemisvastane tehnoloogia ja madal müra
Spetsiaalselt välja töötatud asümmeetriline muster.
  • Stabiilne juhitavus
  • Diagonaalselt lõigatud sooned parandavad vee äravoolu.
  • Stabiilse käsitsemise.
  • Vähendatud ebaühtlast kulumist.
 

Yokohama




Yokohama on Jaapani rehviettevõte. Ettevõte sai alguse kui Yokohama Cable Manufacturing ja B.F. Goodrich lõid ühisettevõtte.
Loodud: 1898a
Maailmas suuruselt nr 9

YOKOHAMA Rubber Company on suuruselt üheksas rehvitootja maailmas. Sõiduautode rehvid, veoautode, busside ja haagiste rehvid, maastiku- ja maasturite rehvid, motospordirehvid, kaevandus-, ehitus- ja tööstussõidukitele ning muudele rakendustele, merevoolikud, konveierilindid, lennukikomponendid.YOKOHAMA tooteid kasutatakse laialdaselt kogu maailmas ja neil on maailmaturgudel tugev tarbijatoetus.

YOKOHAMA ehitab oma põhirehvidele ulatuslikku ülemaailmset müügivõrku, mille keskmes on YOKOHAMA Tire Corporation (YTC) Ameerika Ühendriikides, YOKOHAMA Tire (Canada) Inc., YOKOHAMA Tire Australia Pty., Ltd. ja YOKOHAMA Europe GmbH Saksamaal. Nende hulgas on YTC-l kohalikud tootmisbaasid, mis võimaldavad tal kiiresti reageerida muutuvale nõudlusele Põhja-Ameerikas.

YOKOHAMA tootmisbaasid on ka Aasias, nimelt YOKOHAMA Tire Philippines, Inc. (YTPI), Hangzhou YOKOHAMA Tire Co., Ltd. (CHZY) Hiinas ja YOKOHAMA Tire Manufacturing (Thailand) Co., Ltd. (TRYT). Ülemaailmse nõudluse rahuldamiseks omandab YOKOHAMA pidevalt voolikute ja muude toodete tootmisbaase Ameerika Ühendriikides, Taiwanis, Tais ja Hiinas ning ehitab samal ajal oma ülemere tütarettevõtete kaudu täpselt kohandatud müügikanaleid.