Sõiduauto/maasturi suverehv 275/50R20 DUNLOP SP SPORT MAXX 109W MO MFS DOT20 EBB70

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

191,50€
216,40€ -12%
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 6.59 €
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 1333663
Kood: 104713
Bränd: Dunlop
https://i.ak24.ee/mf/medium/dunlop.jpg
E-poes saadaval 2tk. Juurdetellimise võimalus puudub.
Toodetud 2020 aastal
Kütusekulu: E
Haardumine: B
Müratase: B
Müraklass: 70

DUNLOP SP Sport Maxx
Maksimaalne haare ja juhitavus, maksimaalne sõidurõõm. Suure jõudlusega sportautode jaoks.
  • Suurepärane juhitavus kuival ja märjal
  • Suurepärane pidurdus- ja kiirendusjõudlus
  • Suur vastupidavus vesiliule
  • Stabiilsus ja mugavus

SUPER-PIDURITE JA KIIRENDUSE TOIMIVUS
Võistlusrajal tõestatud kummisegu tagab täiendava haarduvuse nii kuival kui ka märjal teel. Kiirendus muutub tundlikumaks ja pidurdusajad lühemaks. Vastupidav ühend on läbisõiduks aeglasema kulumisega.

SUUREPÄRANE KUIVAL JA MÄRJAL TEEKATTEL
SP SportMaxxi erakordse jõudluse taga on Dunlop Touch Technology. Rõhk jaotub rehvile ühtlaselt, pannes rohkem kummi sõidupinnaga kokku. Üleminek sirgelt kurvile on sujuv, andes teile rohkem aega tee tunnetamiseks ja vajadusel reageerimiseks.

PÜSIVUS JA MUGAVUS
Nautige sujuvat ja täpset kiirusel sõitmist tänu stabiilsele keskribale. Turvise muster minimeerib müra vaiksemaks ja mugavamaks sõiduks.

ILMA ÜHENDUSTETA VÖÖ (JLB)
Hübriidne ülekatte tehnoloogia, mis vähendab ümbermõõdu deformatsioone suurel kiirusel. Kasuks saab ülikiiret stabiilsust; sileda  ja ühtlase kulumise.

DUAALSILIKAÜHEND
See ühend parandab kiirendusvõimet ja soodustab vähest kulumist. Kasuks on suurepärane pidurdus- ja kiirendusjõud; suurepärane juhitavus suvel ja sügisel teedel; kõrge haarduvus; kulumiskindlus.

Dunlop



Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja

1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega