Sõiduauto lamellrehv 285/30R21 Dunlop SP Winter Sport 4D 100 W

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

508,10€
560,10€ -10%
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 17.49 €
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 467558
Kood: 285/30R21 ZODU 100W WS4D
Bränd: Dunlop
https://i.ak24.ee/mf/medium/dunlop.jpg
E-poes saadaval 2tk. Juurdetellimise võimalus puudub. Kütusekulu: C
Haardumine: C
Müratase: 73db
Müraklass: 2
Dunlop Wintersport 4D

Teie turvalisuse huvides oleme uurinud kõiki üksikasju.
   
Parem pidurdustõhusus lumel, jääl ja märjal teel
Suurepärane sõidustabiilsus kõikides talvetingimustes
Tänu väiksemale veeretakistusele ja suuremale läbisõidule on ökonoomsem.

Erakordne jõudlus talveteedel
SP Winter Sport 4D pakub suurepärase jõudlusega autodele erakordset juhitavust ja pidurdusvõimet talvel . Kombineerides ainulaadset turvise kujundust suure haarduvusega materjalidega, on see loodud optimaalseks juhitavaks lumel, jääl, märjal ja kuival pinnal.

KONTROLLIMINE JA NÕUSTAMINE niisketes tingimustes
Päevade ajal, mil teed on märjad või sulavad, on SP Winter Sport 4D-l suundrennid, mis on mõeldud vee kiireks evakueerimiseks ja vesiliu vältimiseks. Suure haardega segu on optimeeritud lühemate pidurdusteekondade saavutamiseks märjal teel.

TÄIUSTATUD LUME JA JÕUTRAKTSIOON
Unikaalne turvisekujundus puutub maanteega kokku palju hammustavaid servi, pakkudes teile paremat veojõudu lumel ja jääl. Sügavad lume sälgud haaravad pinnale, lisades kiirendamisel, pidurdamisel ja mäkke ronimisel lisahaarde.

KÜTUSE TÕHUS KUJUNDAMINE
Kerge konstruktsiooni ja materjalidega vajab SP Winter Sport 4D veeremiseks vähem energiat - see tähendab madalamaid kütusekulusid ja teie reiside CO2 heitmeid.

Dunlop



Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja

1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega