täissünt mootoriõli TEKMA ULTIMA + 5W30 208L täissünt

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

1 395,20€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 45.74 €
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 691469
Kood: TEKMA ULTIMA + 5W30 208L
Bränd: MOTUL XXL
TEKMA ULTIMA + 5W30 208L

 
TÄISSÜNTEETILINE
KIRJELDUS
TEKMA ULTIMA+ 5W-30 on sünteetiline määrdeaine uusimate põlvkondade turbolaaduriga diiselmootoritele.
RAKENDUSED
TEKMA ULTIMA+ 5W-30 on spetsiaalselt loodud viimase põlvkonna veoautodele, bussidele, ehitusmasinatele, põllutöömasinatele, statsionaarsetele mootoritele ja paadimootoritele, mis töötavad madala väävlisisaldusega kütusega (≤ 50 ppm).
Madala heitgaasiga turbodiisel otsesissepritsega mootorid, mis vastavad heitmenormidele Euro III, Euro IV, Euro V või Euro VI, varustatud EGR-süsteemiga (heitgaaside retsirkulatsioon) ja/või SCR-süsteemiga (selektiivne katalüütiline reduktsioon) ja DPF-iga või ilma ( Diisli tahkete osakeste filter), mis töötab väga rasketes koormus- ja hooldustingimustes,
nõuab ACEA E6 mootoriõli, "Low SAPS" vähendatud sulfaattuha (≤ 1,0%), fosfori (≤ 0,08%) ja väävlisisaldusega (≤ 0,3%).
Võib kasutada ka ühe määrdeainena uue ja vana põlvkonna mootoritest koosneva masinapargi puhul.
EELISED
■ Dispergeerivad ja oksüdatsioonivastased omadused: kaitse tahma kogunemise ja õlifiltri ummistumise eest.
■ Kõrgeim kulumisvastane tase: kaitse ava poleerimise eest.
■ Suurepärane puhastusaine tase: kolvi puhtus ja kolvisoonte ladestumise kontroll.
■ Viskoossusaste külmal temperatuuril minimeerib kulumist külmal temperatuuril, lihtne käivitamine.
■ Korrosioonivastane, roostevastane, vahuvastane.

Euro IV, Euro V või Euro VI heitmenormidele vastavad raskeveokite diiselmootorid on varustatud tundlike heitgaaside järeltöötlussüsteemidega:
– Väävel ja fosfor pärsivad katalüüsmuundurite tööd ja võivad kahjustada katalüüskomponente: heitgaaside ebaefektiivne töötlemine.
– Sulfated Ash ummistab diislikütuse tahkete osakeste filtrid: lühem DPF eluiga, liigne kütusekulu ja mootori võimsuskadu.
ACEA E6 standard on mõeldud määrdeainetele, mis on ette nähtud kasutamiseks DPF-iga varustatud veoautode mootorites.
Vähendatud SAPS-i (sulfaaditud tuha, fosfori ja väävli) sisaldus pikendab DPF-i eluiga ja väldib DPF-i ummistumist.
API CJ-4 jõudlus tagab EGR-süsteemidega varustatud mootorite kaitse ja pikaealisuse.
STANDARDID / KINNITUSED / TULEMUSTASE
TEK ULTIMA+ 5W30 vastab järgmistele standarditele:
■ ACEA – E4 / E6 / E7 / E9 (E7 asendab E5 ja E3)
■ API – CJ-4

TEK ULTIMA+ 5W30 sai heakskiidu:
■ MEES – 3677
■ MEES – 3477
■ MEES - 3271-1
■ MEES – 3575
■ MERCEDES-BENZ – MB-kinnitus 228.51
■ MACK – EO-O Premium Plus
■ RENAULT VEOKID - RVI RLD-3
■ SCANIA – vähe tuhka
■ VOLVO – VDS-4
■ VOLVO – VDS-4.5
TEK ULTIMA+ 5W30 vastab või ületab enamlevinud spetsifikatsioone ja OEM-i nõudeid:
■ CATERPILLAR – ECF-3
■ CUMMINS – CES 20081
■ DETROIT DIISEL – DDC PGOS 93K218
■ DEUTZ – DQC-IV LA
■ IVECO – 18-1804 TLS E6
■ MTU – tüüp 3.1
■ VOLVO – VDS-4.5