õli MOTUL 5W30 4L 8100 ECO LITE / HONDA / MAZDA / TOYOTA / SUBARU täissünt
Kõik tooted saadaval ainult e-poes
42,40€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
LISA OSTUKORVI
Motul 8100 Eco-lite 5W-30
Kütusesäästlik Bensiinimootori määrdeaine
100% sünteetiline
100% sünteetiline kütusesäästlik mootoriõli, mis on spetsiaalselt loodud uusimate bensiinimootorite jaoks mis on kas looduslikult aspireeritud (ilma turbota) või turboülelaadimisega, kaudse või otsese sissepritsega. mis on ette nähtud madala hõõrdejõuga ja madala HTHS-i tasemega (kõrgel temperatuuril kõrge nihkejõuga) viskoossus (≥ 2,9 mPa.s) õli kasutamiseks.
Sobib tänapäevastele bensiinimootoritele, mis vajavad viskoossuse klassi 30 ja kütusesäästlikku määrdeõli (API SP-RC, API SP ja / või ILSAC GF-6a standardid).
Heakskiidetud GM-dexos1 ™ GEN2 kõigi uute GM-ga bensiinimootorite jaoks, mis seda luba vajavad: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL ja VAUXHALL.
Ühildub katalüüsmuunduritega.
Seda tüüpi õli võib mõnedes mootorites kasutamiseks mitte sobida. Kahtluse korral lugege kasutusjuhendit.
STANDARDID
API SP-RC
ILSAC GF-6a
TÜÜBIKINNITUSED
GM dexos1 ™ GEN2 numbri D10577HI011 all
TEHNIKA TASE CHRYSLER MS-6395
FORD WSS M2C 929-A / 946-A / 946-B1
GM 4718M / 6094M
FIAT 9.55535-CR1
SOOVITUSED
Bensiinimootorid: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, FIAT…
API SP-standard on API SN-i nõuete ja kõigi endiste API-dega täielikult tagasi ühilduv. API SP-RC "ressursside säästmise" spetsifikatsioon on veelgi nõudlikum kui varasemad.
API SP määrdeained tagavad silmapaistva oksüdatsioonikindluse, parema ladestiste kaitse, mootori puhtuse, kulumisvastase kaitse ja parema jõudluse külma temperatuuril.
Lisaks sellele, et ühilduvus on tagasiulatuv, võrrelges API SP-standardiga API SN ja API SN Plus
pakuvad suuremat jõudlust ja lisab kaitset LSPI (Low-Speed Pre-Ignition - Madalapöörde detonatsioon ) eest ka väiksema suurusega otsese sissepritsega turboga bensiinimootori korral.
ILSAC GF-6a mis tugineb spetsifikatsioonile API SP on viskoossusastme 20 määrdeainete standardis veel karmim, eriti kütusesäästu osas. Nõuded madala
viskoossusega määrdeaine "kütusesäästu" poolel, aga ka pikemad õlivahetussvälbad on suurendanud kolvide / rõngaste puhtuse, tihendite ühilduvuse ja vähendatud fosforisisalduse järeltöötlussüsteemide jaoks nõudeid veelgi. ILSAC GF-6a spetsifikatsioon tagab mootori täiusliku kaitse kui kasutatakse bensiini, mis sisaldab kuni 85% etanooli (E85).
GM dexos1 ™ standard sobib kõigile GM-bensiinimootoritele alates 2011. aasta mudelist
alates sellest ajast, kui vajate heakskiidetud dexos1 määrdeainet (välja arvatud hooldustööde jaoks Euroopas). Spetsifikatsioon GM dexos1 ™ on mõeldud kasutamiseks bensiinimootoritega ja asendab GM-LL-A-025, GM 6094M ja GM 718M. GM dexos1 ™ on tagasiulatuvalt ühilduv ka 2011. aastale eelnevalt toodetud bensiinimootoriga sõidukite jaoks.
GM on välja töötanud oma dexos1 ™ standardi, et õlid tagaksid kõrge termilise stabiilsuse ja
kindlustaksid silmapaistva vastupidavuse ka kõrgetel temperatuuridel, et vältida musta muda ja viskoossuse suurenemist mis põlemisjääkidest tekkiv tahm võib tekitada.
Otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootoritel on põlemiskambrites teatav juhusliku eelsüüte tekkimise oht. Seda tüüpi juhuslik ebaharilik põlemine sarnaneb põlemiskambrist tuleva metallilise müraga ja seda seostatakse mõnikord lühikese energiakaoga.
See nähtus, mida nimetatakse madala kiiruse eelsüüte LSPI, või ka müra, tekitab põlemiskambris väga palju rõhu tõuse, mis võivad põhjustada kolvi kahjustusi ja lõppkokkuvõttes -
mootori hävinemist. Uusima põlvkonna väiksemate bensiinimootorite jaoks, mis on varustatud otsesissepritsesüsteemide ja turbolaaduritega on GM välja töötanud standardi dexos1 ™ GEN2 , et tagada nende bensiinimootorite täiuslik terviklikkus ja elimineerida nende ebanormaalsete põlemiste oht.
Samuti kaitseb API SP-standard seda LSPI nõuet täiuslikult, et täiuslikult kaitsta
otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootoreid.
Mõned tootjad vajavad oma uusimatele bensiinimootoritele API SP-RC, API SP, API SN, SNRC, SN Plus ja ILSAC GF-6a või GF-5 määrdeainet, et tagada maksimaalne jõudlus ja
vastupidavus. CHRYSLERi spetsifikatsioon MS-6395 (GF-4 tase), FORD WSS M2C 929-A (GF-4
tase), FORD M2C 946-A (GF-5 tase) ja FORD WSS M2C 946-B1 (GF-5, SN-RC ja SN Plus
tasemed) kajastavad sedalaadi nõudeid.
FCA grupis (Fiat Chrysler autod) peegeldab FIAT-i spetsifikatsioon 9.55535-CR1 seda CHYSLER MS-6395-e spetsifikatsiooni Fiatil.
Muud näited MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 võimalikust kasutamisest tootjate jaoks, kes otsivad kütusesäästu : HONDA, SUBARU ja TOYOTA bensiinimootorid.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 vastab kõigile neile väga nõudlikele jõudlusnõuetele
ja GMi poolt seatud vastupidavus, sealhulgas eriti dexos1 ™ standardi jaoks, täielik ühilduvus
biokütustega, näiteks vedelgaas (veeldatud naftagaas LPG), surumaagaas (surugaas CNG) ja
bioetanool (kui jaamas saadaval), kui kasutatakse etanool-biokütust segu suhtega kuni 85%
(Bioetanool – E85).
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 pakub kõrgeid määrimisomadusi, kulumiskaitset ja kõrget
temperatuurikindlust paremaks kontrollitavaks õlikuluks, parandab õli voolu ja käivitamisel
õlirõhu kiirema suurenemise, kiirema soojenemise, kiirema töötemperatuuri saavutamise ja kütusekulu languse.
Keskkonnasõbralik, seda tüüpi õli võimaldab vähendada kütusekulu ja seega viib kasvuhoonegaaside (CO2) heitkogused miinimumini.
Õlivahetussintervall: vastavalt tootja soovitustele.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 saab segada sünteetiliste või mineraalõlidega.
Enne kasutamist lugege alati sõiduki kasutusjuhendit või käsiraamatut.
Kütusesäästlik Bensiinimootori määrdeaine
100% sünteetiline
100% sünteetiline kütusesäästlik mootoriõli, mis on spetsiaalselt loodud uusimate bensiinimootorite jaoks mis on kas looduslikult aspireeritud (ilma turbota) või turboülelaadimisega, kaudse või otsese sissepritsega. mis on ette nähtud madala hõõrdejõuga ja madala HTHS-i tasemega (kõrgel temperatuuril kõrge nihkejõuga) viskoossus (≥ 2,9 mPa.s) õli kasutamiseks.
Sobib tänapäevastele bensiinimootoritele, mis vajavad viskoossuse klassi 30 ja kütusesäästlikku määrdeõli (API SP-RC, API SP ja / või ILSAC GF-6a standardid).
Heakskiidetud GM-dexos1 ™ GEN2 kõigi uute GM-ga bensiinimootorite jaoks, mis seda luba vajavad: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL ja VAUXHALL.
Ühildub katalüüsmuunduritega.
Seda tüüpi õli võib mõnedes mootorites kasutamiseks mitte sobida. Kahtluse korral lugege kasutusjuhendit.
STANDARDID
API SP-RC
ILSAC GF-6a
TÜÜBIKINNITUSED
GM dexos1 ™ GEN2 numbri D10577HI011 all
TEHNIKA TASE CHRYSLER MS-6395
FORD WSS M2C 929-A / 946-A / 946-B1
GM 4718M / 6094M
FIAT 9.55535-CR1
SOOVITUSED
Bensiinimootorid: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, FIAT…
API SP-standard on API SN-i nõuete ja kõigi endiste API-dega täielikult tagasi ühilduv. API SP-RC "ressursside säästmise" spetsifikatsioon on veelgi nõudlikum kui varasemad.
API SP määrdeained tagavad silmapaistva oksüdatsioonikindluse, parema ladestiste kaitse, mootori puhtuse, kulumisvastase kaitse ja parema jõudluse külma temperatuuril.
Lisaks sellele, et ühilduvus on tagasiulatuv, võrrelges API SP-standardiga API SN ja API SN Plus
pakuvad suuremat jõudlust ja lisab kaitset LSPI (Low-Speed Pre-Ignition - Madalapöörde detonatsioon ) eest ka väiksema suurusega otsese sissepritsega turboga bensiinimootori korral.
ILSAC GF-6a mis tugineb spetsifikatsioonile API SP on viskoossusastme 20 määrdeainete standardis veel karmim, eriti kütusesäästu osas. Nõuded madala
viskoossusega määrdeaine "kütusesäästu" poolel, aga ka pikemad õlivahetussvälbad on suurendanud kolvide / rõngaste puhtuse, tihendite ühilduvuse ja vähendatud fosforisisalduse järeltöötlussüsteemide jaoks nõudeid veelgi. ILSAC GF-6a spetsifikatsioon tagab mootori täiusliku kaitse kui kasutatakse bensiini, mis sisaldab kuni 85% etanooli (E85).
GM dexos1 ™ standard sobib kõigile GM-bensiinimootoritele alates 2011. aasta mudelist
alates sellest ajast, kui vajate heakskiidetud dexos1 määrdeainet (välja arvatud hooldustööde jaoks Euroopas). Spetsifikatsioon GM dexos1 ™ on mõeldud kasutamiseks bensiinimootoritega ja asendab GM-LL-A-025, GM 6094M ja GM 718M. GM dexos1 ™ on tagasiulatuvalt ühilduv ka 2011. aastale eelnevalt toodetud bensiinimootoriga sõidukite jaoks.
GM on välja töötanud oma dexos1 ™ standardi, et õlid tagaksid kõrge termilise stabiilsuse ja
kindlustaksid silmapaistva vastupidavuse ka kõrgetel temperatuuridel, et vältida musta muda ja viskoossuse suurenemist mis põlemisjääkidest tekkiv tahm võib tekitada.
Otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootoritel on põlemiskambrites teatav juhusliku eelsüüte tekkimise oht. Seda tüüpi juhuslik ebaharilik põlemine sarnaneb põlemiskambrist tuleva metallilise müraga ja seda seostatakse mõnikord lühikese energiakaoga.
See nähtus, mida nimetatakse madala kiiruse eelsüüte LSPI, või ka müra, tekitab põlemiskambris väga palju rõhu tõuse, mis võivad põhjustada kolvi kahjustusi ja lõppkokkuvõttes -
mootori hävinemist. Uusima põlvkonna väiksemate bensiinimootorite jaoks, mis on varustatud otsesissepritsesüsteemide ja turbolaaduritega on GM välja töötanud standardi dexos1 ™ GEN2 , et tagada nende bensiinimootorite täiuslik terviklikkus ja elimineerida nende ebanormaalsete põlemiste oht.
Samuti kaitseb API SP-standard seda LSPI nõuet täiuslikult, et täiuslikult kaitsta
otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootoreid.
Mõned tootjad vajavad oma uusimatele bensiinimootoritele API SP-RC, API SP, API SN, SNRC, SN Plus ja ILSAC GF-6a või GF-5 määrdeainet, et tagada maksimaalne jõudlus ja
vastupidavus. CHRYSLERi spetsifikatsioon MS-6395 (GF-4 tase), FORD WSS M2C 929-A (GF-4
tase), FORD M2C 946-A (GF-5 tase) ja FORD WSS M2C 946-B1 (GF-5, SN-RC ja SN Plus
tasemed) kajastavad sedalaadi nõudeid.
FCA grupis (Fiat Chrysler autod) peegeldab FIAT-i spetsifikatsioon 9.55535-CR1 seda CHYSLER MS-6395-e spetsifikatsiooni Fiatil.
Muud näited MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 võimalikust kasutamisest tootjate jaoks, kes otsivad kütusesäästu : HONDA, SUBARU ja TOYOTA bensiinimootorid.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 vastab kõigile neile väga nõudlikele jõudlusnõuetele
ja GMi poolt seatud vastupidavus, sealhulgas eriti dexos1 ™ standardi jaoks, täielik ühilduvus
biokütustega, näiteks vedelgaas (veeldatud naftagaas LPG), surumaagaas (surugaas CNG) ja
bioetanool (kui jaamas saadaval), kui kasutatakse etanool-biokütust segu suhtega kuni 85%
(Bioetanool – E85).
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 pakub kõrgeid määrimisomadusi, kulumiskaitset ja kõrget
temperatuurikindlust paremaks kontrollitavaks õlikuluks, parandab õli voolu ja käivitamisel
õlirõhu kiirema suurenemise, kiirema soojenemise, kiirema töötemperatuuri saavutamise ja kütusekulu languse.
Keskkonnasõbralik, seda tüüpi õli võimaldab vähendada kütusekulu ja seega viib kasvuhoonegaaside (CO2) heitkogused miinimumini.
Õlivahetussintervall: vastavalt tootja soovitustele.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 saab segada sünteetiliste või mineraalõlidega.
Enne kasutamist lugege alati sõiduki kasutusjuhendit või käsiraamatut.
Motul
Motul S.A on Prantsuse ettevõte, mis toodab, arendab ja müüb erinevate mootorite määrdeaineid. Motul on sünteetiliste õlide spetsialist ning teeb seetõttu koostööd paljude tootjate ja spordimeeskonadadega. Motul on paljude rahvusvaheliste võistluste, nagu MotoGP, Rallycross, Le Mans Series jt ametlik tarnija.1853. aastal asutati New Yorkis Swan & Finch ettevõte, mis alustas kõrgekvaliteetsete määrdeainete tootmist. 1920. aastal võttis ettevõte ülemaailmse mõõdu ja hakkas eksportima enda brände Aerul, Textul ja Motul jt.
1932. aastal hakkas Supra Penn Swan & Finchi tooteid Prantsusmaale tooma ja 1953. aastal paiskas Swan & Finch turule Motul Century, mis oli esimene mitmetakiline õli Euroopa turul. Swan & Finch lõpetas töö 1957. aastal, Supra Penn ostis selle ära ning firma nimetati peamise toote järgi Motul S.A-ks ümber.
11,90€
14,10€
-16%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
46,10€
62,50€
-27%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
29,80€
31,70€
-6%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
10,10€
11,70€
-14%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
19,60€
25,20€
-23%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
9,50€
10,00€
-5%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
4,40€
5,20€
-16%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
14,20€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
8,30€
9,70€
-15%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
2,80€
3,20€
-13%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
5,20€
6,10€
-15%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
3,40€
4,00€
-15%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
3,70€
4,30€
-14%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
57,90€
59,70€
-4%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
49,70€
54,50€
-9%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
48,60€
53,30€
-9%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
54,90€
56,00€
-2%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
51,90€
61,00€
-15%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
42,40€
47,40€
-11%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
14,30€
15,70€
-9%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
13,50€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
25,70€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 2tp / koju 3-4tp
38,00€
46,80€
-19%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp