õli MOTUL 5W30 4L 8100 ECO LITE / HONDA / MAZDA / TOYOTA / SUBARU täissünt

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

42,40€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 524256
Kood: 050 673*108213
Bränd: Motul
https://i.ak24.ee/mf/medium/motul.jpg
Motul 8100 Eco-lite 5W-30 
Kütusesäästlik Bensiinimootori määrdeaine
100% sünteetiline

100% sünteetiline kütusesäästlik mootoriõli, mis on spetsiaalselt loodud uusimate bensiinimootorite jaoks mis on kas looduslikult aspireeritud (ilma turbota) või turboülelaadimisega, kaudse või otsese sissepritsega. mis on ette nähtud madala hõõrdejõuga ja  madala HTHS-i tasemega (kõrgel temperatuuril kõrge nihkejõuga) viskoossus (≥ 2,9 mPa.s) õli kasutamiseks.

Sobib tänapäevastele bensiinimootoritele, mis vajavad viskoossuse klassi 30 ja kütusesäästlikku määrdeõli (API SP-RC, API SP ja / või ILSAC GF-6a standardid).

Heakskiidetud GM-dexos1 ™ GEN2 kõigi uute GM-ga bensiinimootorite jaoks, mis seda luba vajavad: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL ja VAUXHALL.
Ühildub katalüüsmuunduritega.
Seda tüüpi õli võib mõnedes mootorites kasutamiseks mitte sobida. Kahtluse korral lugege kasutusjuhendit.

STANDARDID 
API  SP-RC
ILSAC GF-6a
TÜÜBIKINNITUSED 
GM dexos1 ™ GEN2 numbri D10577HI011 all
TEHNIKA TASE CHRYSLER MS-6395
FORD WSS M2C 929-A / 946-A / 946-B1
GM 4718M / 6094M
FIAT 9.55535-CR1
SOOVITUSED 
Bensiinimootorid: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, FIAT…
API SP-standard on API SN-i nõuete ja kõigi endiste API-dega täielikult tagasi ühilduv. API SP-RC "ressursside säästmise" spetsifikatsioon on  veelgi nõudlikum kui varasemad.
API SP määrdeained tagavad silmapaistva oksüdatsioonikindluse, parema ladestiste kaitse, mootori puhtuse, kulumisvastase kaitse ja parema jõudluse külma temperatuuril.
Lisaks sellele, et ühilduvus on tagasiulatuv, võrrelges API SP-standardiga API SN ja API SN Plus
pakuvad suuremat jõudlust ja lisab kaitset LSPI (Low-Speed Pre-Ignition - Madalapöörde detonatsioon ) eest ka väiksema suurusega otsese  sissepritsega turboga bensiinimootori korral.
ILSAC GF-6a  mis tugineb spetsifikatsioonile  API SP on viskoossusastme 20 määrdeainete standardis veel karmim, eriti kütusesäästu osas. Nõuded madala
viskoossusega määrdeaine "kütusesäästu" poolel, aga ka pikemad õlivahetussvälbad on suurendanud  kolvide / rõngaste puhtuse, tihendite ühilduvuse ja vähendatud fosforisisalduse järeltöötlussüsteemide jaoks  nõudeid veelgi. ILSAC GF-6a spetsifikatsioon tagab mootori täiusliku kaitse kui kasutatakse bensiini, mis sisaldab kuni 85% etanooli (E85).
GM dexos1 ™ standard sobib kõigile GM-bensiinimootoritele alates 2011. aasta mudelist
alates sellest ajast, kui vajate heakskiidetud dexos1 määrdeainet (välja arvatud hooldustööde jaoks Euroopas). Spetsifikatsioon GM dexos1 ™ on mõeldud kasutamiseks bensiinimootoritega ja asendab GM-LL-A-025, GM 6094M ja GM 718M. GM dexos1 ™ on tagasiulatuvalt ühilduv ka 2011. aastale eelnevalt toodetud  bensiinimootoriga sõidukite jaoks.

GM on välja töötanud oma dexos1 ™ standardi, et õlid tagaksid kõrge termilise stabiilsuse ja
kindlustaksid silmapaistva vastupidavuse ka kõrgetel temperatuuridel, et vältida musta muda ja viskoossuse suurenemist mis  põlemisjääkidest tekkiv tahm võib tekitada.
Otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootoritel on põlemiskambrites teatav juhusliku eelsüüte tekkimise oht. Seda tüüpi juhuslik ebaharilik põlemine sarnaneb põlemiskambrist tuleva metallilise müraga  ja seda seostatakse mõnikord lühikese energiakaoga.
See nähtus, mida nimetatakse madala kiiruse eelsüüte LSPI, või ka müra, tekitab põlemiskambris väga palju rõhu tõuse, mis võivad põhjustada kolvi kahjustusi ja lõppkokkuvõttes -
mootori hävinemist.  Uusima põlvkonna väiksemate bensiinimootorite jaoks, mis on varustatud otsesissepritsesüsteemide ja turbolaaduritega on GM välja töötanud standardi dexos1 ™ GEN2 , et tagada nende bensiinimootorite täiuslik terviklikkus ja elimineerida nende ebanormaalsete põlemiste oht.

Samuti kaitseb API SP-standard seda LSPI nõuet täiuslikult, et  täiuslikult kaitsta
otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootoreid.

Mõned tootjad vajavad oma uusimatele bensiinimootoritele API SP-RC, API SP, API SN, SNRC, SN Plus ja ILSAC GF-6a või GF-5 määrdeainet, et tagada maksimaalne jõudlus ja
vastupidavus. CHRYSLERi spetsifikatsioon MS-6395 (GF-4 tase), FORD WSS M2C 929-A (GF-4
tase), FORD M2C 946-A (GF-5 tase) ja FORD WSS M2C 946-B1 (GF-5, SN-RC ja SN Plus
tasemed) kajastavad sedalaadi nõudeid.

FCA grupis (Fiat Chrysler autod) peegeldab FIAT-i spetsifikatsioon 9.55535-CR1 seda CHYSLER MS-6395-e spetsifikatsiooni Fiatil.

Muud näited MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 võimalikust kasutamisest tootjate jaoks, kes otsivad kütusesäästu : HONDA, SUBARU ja TOYOTA bensiinimootorid.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 vastab kõigile neile väga nõudlikele jõudlusnõuetele
ja GMi poolt seatud vastupidavus, sealhulgas eriti dexos1 ™ standardi jaoks, täielik ühilduvus
biokütustega, näiteks vedelgaas (veeldatud naftagaas LPG), surumaagaas (surugaas CNG) ja
bioetanool (kui jaamas saadaval), kui kasutatakse etanool-biokütust segu suhtega kuni 85%
(Bioetanool – E85).

MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 pakub kõrgeid määrimisomadusi,  kulumiskaitset ja kõrget
temperatuurikindlust paremaks kontrollitavaks õlikuluks, parandab õli voolu ja käivitamisel
õlirõhu kiirema suurenemise, kiirema soojenemise, kiirema töötemperatuuri saavutamise ja kütusekulu languse.
Keskkonnasõbralik, seda tüüpi õli võimaldab vähendada kütusekulu ja seega viib kasvuhoonegaaside (CO2) heitkogused miinimumini.

Õlivahetussintervall: vastavalt tootja soovitustele.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 saab segada sünteetiliste või mineraalõlidega.
Enne kasutamist lugege alati sõiduki kasutusjuhendit või käsiraamatut.
 

Motul

Motul S.A on Prantsuse ettevõte, mis toodab, arendab ja müüb erinevate mootorite määrdeaineid.  Motul on sünteetiliste õlide spetsialist ning teeb seetõttu koostööd paljude tootjate ja spordimeeskonadadega. Motul on paljude rahvusvaheliste võistluste, nagu MotoGP, Rallycross, Le Mans Series jt ametlik tarnija. 

1853. aastal asutati New Yorkis Swan & Finch ettevõte, mis alustas kõrgekvaliteetsete määrdeainete tootmist. 1920. aastal võttis ettevõte ülemaailmse mõõdu ja hakkas eksportima enda brände Aerul, Textul ja Motul jt. 

1932. aastal hakkas Supra Penn Swan & Finchi tooteid Prantsusmaale tooma ja 1953. aastal paiskas Swan & Finch turule Motul Century, mis oli esimene mitmetakiline õli Euroopa turul. Swan & Finch lõpetas töö 1957. aastal, Supra Penn ostis selle ära ning firma nimetati peamise toote järgi Motul S.A-ks ümber.