motul tekma ultima+ 5w30 5l 100% sünt.

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

45,50€
Tarneaeg väljastuspunkti 2tp / koju 3-4tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 986795
Kood: MT110963
Bränd: Motul
https://i.ak24.ee/mf/medium/motul.jpg
TÄISSÜNTEETILINE
KIRJELDUS
TEKMA ULTIMA+ 5W-30 on sünteetiline määrdeaine uusimate põlvkondade turbolaaduriga diiselmootoritele.
RAKENDUSED
TEKMA ULTIMA+ 5W-30 on spetsiaalselt loodud viimase põlvkonna veoautodele, bussidele, ehitusmasinatele, põllutöömasinatele, statsionaarsetele mootoritele ja paadimootoritele, mis töötavad madala väävlisisaldusega kütusega (≤ 50 ppm).
Madala heitgaasiga turbodiisel otsesissepritsega mootorid, mis vastavad heitmenormidele Euro III, Euro IV, Euro V või Euro VI, varustatud EGR-süsteemiga (heitgaaside retsirkulatsioon) ja/või SCR-süsteemiga (selektiivne katalüütiline reduktsioon) ja DPF-iga või ilma ( Diisli tahkete osakeste filter), mis töötab väga rasketes koormus- ja hooldustingimustes,
nõuab ACEA E6 mootoriõli, "Low SAPS" vähendatud sulfaattuha (≤ 1,0%), fosfori (≤ 0,08%) ja väävlisisaldusega (≤ 0,3%).
Võib kasutada ka ühe määrdeainena uue ja vana põlvkonna mootoritest koosneva masinapargi puhul.
EELISED
■ Dispergeerivad ja oksüdatsioonivastased omadused: kaitse tahma kogunemise ja õlifiltri ummistumise eest.
■ Kõrgeim kulumisvastane tase: kaitse ava poleerimise eest.
■ Suurepärane puhastusaine tase: kolvi puhtus ja kolvisoonte ladestumise kontroll.
■ Viskoossusaste külmal temperatuuril minimeerib kulumist külmal temperatuuril, lihtne käivitamine.
■ Korrosioonivastane, roostevastane, vahuvastane.

Euro IV, Euro V või Euro VI heitmenormidele vastavad raskeveokite diiselmootorid on varustatud tundlike heitgaaside järeltöötlussüsteemidega:
– Väävel ja fosfor pärsivad katalüüsmuundurite tööd ja võivad kahjustada katalüüskomponente: heitgaaside ebaefektiivne töötlemine.
– Sulfated Ash ummistab diislikütuse tahkete osakeste filtrid: lühem DPF eluiga, liigne kütusekulu ja mootori võimsuskadu.
ACEA E6 standard on mõeldud määrdeainetele, mis on ette nähtud kasutamiseks DPF-iga varustatud veoautode mootorites.
Vähendatud SAPS-i (sulfaaditud tuha, fosfori ja väävli) sisaldus pikendab DPF-i eluiga ja väldib DPF-i ummistumist.
API CJ-4 jõudlus tagab EGR-süsteemidega varustatud mootorite kaitse ja pikaealisuse.
STANDARDID / KINNITUSED / TULEMUSTASE
TEK ULTIMA+ 5W30 vastab järgmistele standarditele:
■ ACEA – E4 / E6 / E7 / E9 (E7 asendab E5 ja E3)
■ API – CJ-4

TEK ULTIMA+ 5W30 sai heakskiidu:
■ MEES – 3677
■ MEES – 3477
■ MEES - 3271-1
■ MEES – 3575
■ MERCEDES-BENZ – MB-kinnitus 228.51
■ MACK – EO-O Premium Plus
■ RENAULT VEOKID - RVI RLD-3
■ SCANIA – vähe tuhka
■ VOLVO – VDS-4
■ VOLVO – VDS-4.5
TEK ULTIMA+ 5W30 vastab või ületab enamlevinud spetsifikatsioone ja OEM-i nõudeid:
■ CATERPILLAR – ECF-3
■ CUMMINS – CES 20081
■ DETROIT DIISEL – DDC PGOS 93K218
■ DEUTZ – DQC-IV LA
■ IVECO – 18-1804 TLS E6
■ MTU – tüüp 3.1
■ VOLVO – VDS-4.5

Motul

Motul S.A on Prantsuse ettevõte, mis toodab, arendab ja müüb erinevate mootorite määrdeaineid.  Motul on sünteetiliste õlide spetsialist ning teeb seetõttu koostööd paljude tootjate ja spordimeeskonadadega. Motul on paljude rahvusvaheliste võistluste, nagu MotoGP, Rallycross, Le Mans Series jt ametlik tarnija. 

1853. aastal asutati New Yorkis Swan & Finch ettevõte, mis alustas kõrgekvaliteetsete määrdeainete tootmist. 1920. aastal võttis ettevõte ülemaailmse mõõdu ja hakkas eksportima enda brände Aerul, Textul ja Motul jt. 

1932. aastal hakkas Supra Penn Swan & Finchi tooteid Prantsusmaale tooma ja 1953. aastal paiskas Swan & Finch turule Motul Century, mis oli esimene mitmetakiline õli Euroopa turul. Swan & Finch lõpetas töö 1957. aastal, Supra Penn ostis selle ära ning firma nimetati peamise toote järgi Motul S.A-ks ümber.