209L mootoriõli täissünt. veoauto 5W30 Shell Rimula R6 LME
Kõik tooted saadaval ainult e-poes
1 298,80€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 42.58 €
LISA OSTUKORVI
E-poes saadaval 2tk. Juurdetellimise võimalus puudub. Shell Rimula R6 LME 5W-30 (E7 / 228.51)
Madal heitgaaside arv, hooldus ja energiasäästmine.
Sünteetiline raskeveokite diiselmootoriõli. Shelli eksklusiivne "Low-SAPS" Madal tuhasisaldus lisanditehnoloogia ja ainulaadne kulumisvastane süsteem.
Kaitsevõime on täiustatud sünteetilise baasõlide tehnoloogia kasutamisega, mis suurendab lisandite aktiivsust madala viskoossusega kütusesäästu tulemuslikkuse saavutamiseks, ilma et see kahjustaks mootori vastupidavust.
Peamised eelised on:
Ühilduvus heitgaaside juhtimissüsteemidega
Laiendatud hooldusvõimalused
Kütusesäästlikkus *.
Eriti sobilik Euro 4, Euro 5, Euro 6 sõidukitele.
Tehnoloogia
Shell kõige arenenuma tehnoloogia kasutamine kus Shell RimulaR6 LME pakub täiustatud kütusekulu säästmise võimet *, mis võimaldab kütusekulu vähendada, kahjustamata seejuures mootori kaitset ning vastupidavust. *Näiteks võrreldes kõrge viskoossusega õlidega
Hoolduse kokkuhoid
Shell Rimula R6 LME vastab Mercedes-Benzi, MANi, DAFi ja teiste pikkadele õlivahetusintervallidele (long drain) alates uusimast Euro 6 .st kuni vanema põlvkonna mootoriteni, et operaatorid saaksid hoolduse ajakava optimeerida ja hoolduskulusid kontrollida.
Heitesüsteemi ühilduvus
Täiendatud madala tuhasusega koostis aitab kontrollida heitgaasi järeltöötlusseadmete töö tõkestamist, aidates säilitada mootori heitkoguste vastavust ja mootori kütusesäästlikkust.
Ainulaadne kulumisvastane lisand aitab täita paljude mootoritüüpide nõudlikke kulumiskaitse nõudeid.
Peamised rakendused
Kõik maanteel kasutamiseks mõeldud maanteesõidukid sh veoautod. Eriti sobivad laialdaselt kaubavedude ja transpordi sõidukite jaoks kaasaegsetes madala heitkogusega mootoritega alates Mercedes-Benzist, MANist, DAFist kuni teiste tootjateni. Eriti sobilik segatüüpi Euro 2,3,4 ja 5 mootoriga sõidukiparkidele.
Vähese heitega mootorite kasutamine
Shell Rimula R6 LME vastab Mercedes-Benzi, MANi jt uusimatele nõuetele Euro 4, 5, 6 mootorite jaoks ja ületab tööstuse jõudlusnõudeid. Sellised spetsifikatsioonid nagu ACEA E6 ja E7
Spetsifikatsioonid, kinnitused ja soovitused
ACEA: E6, E7
Cummins: CES 20077
Deutz: DQC IV-10 LA
IVECO: TLS E6 (Vastab nõuetele)
MACK: EO-N
MAN: 3477, MAN 3677
MB kinnitus: 228.51
Renault veoautod: RLD-2
Volvo: VDS-3
Madal heitgaaside arv, hooldus ja energiasäästmine.
Sünteetiline raskeveokite diiselmootoriõli. Shelli eksklusiivne "Low-SAPS" Madal tuhasisaldus lisanditehnoloogia ja ainulaadne kulumisvastane süsteem.
Kaitsevõime on täiustatud sünteetilise baasõlide tehnoloogia kasutamisega, mis suurendab lisandite aktiivsust madala viskoossusega kütusesäästu tulemuslikkuse saavutamiseks, ilma et see kahjustaks mootori vastupidavust.
Peamised eelised on:
Ühilduvus heitgaaside juhtimissüsteemidega
Laiendatud hooldusvõimalused
Kütusesäästlikkus *.
Eriti sobilik Euro 4, Euro 5, Euro 6 sõidukitele.
Tehnoloogia
Shell kõige arenenuma tehnoloogia kasutamine kus Shell RimulaR6 LME pakub täiustatud kütusekulu säästmise võimet *, mis võimaldab kütusekulu vähendada, kahjustamata seejuures mootori kaitset ning vastupidavust. *Näiteks võrreldes kõrge viskoossusega õlidega
Hoolduse kokkuhoid
Shell Rimula R6 LME vastab Mercedes-Benzi, MANi, DAFi ja teiste pikkadele õlivahetusintervallidele (long drain) alates uusimast Euro 6 .st kuni vanema põlvkonna mootoriteni, et operaatorid saaksid hoolduse ajakava optimeerida ja hoolduskulusid kontrollida.
Heitesüsteemi ühilduvus
Täiendatud madala tuhasusega koostis aitab kontrollida heitgaasi järeltöötlusseadmete töö tõkestamist, aidates säilitada mootori heitkoguste vastavust ja mootori kütusesäästlikkust.
Ainulaadne kulumisvastane lisand aitab täita paljude mootoritüüpide nõudlikke kulumiskaitse nõudeid.
Peamised rakendused
Kõik maanteel kasutamiseks mõeldud maanteesõidukid sh veoautod. Eriti sobivad laialdaselt kaubavedude ja transpordi sõidukite jaoks kaasaegsetes madala heitkogusega mootoritega alates Mercedes-Benzist, MANist, DAFist kuni teiste tootjateni. Eriti sobilik segatüüpi Euro 2,3,4 ja 5 mootoriga sõidukiparkidele.
Vähese heitega mootorite kasutamine
Shell Rimula R6 LME vastab Mercedes-Benzi, MANi jt uusimatele nõuetele Euro 4, 5, 6 mootorite jaoks ja ületab tööstuse jõudlusnõudeid. Sellised spetsifikatsioonid nagu ACEA E6 ja E7
Spetsifikatsioonid, kinnitused ja soovitused
ACEA: E6, E7
Cummins: CES 20077
Deutz: DQC IV-10 LA
IVECO: TLS E6 (Vastab nõuetele)
MACK: EO-N
MAN: 3477, MAN 3677
MB kinnitus: 228.51
Renault veoautod: RLD-2
Volvo: VDS-3
227,10€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 5-7tp / koju 6-8tp
järelmaks 7,82€ €
294,50€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 10,14€ €
94,20€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 6€ €
63,50€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
167,90€
184,10€
-9%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 6,34€ €
2,30€
3,40€
-33%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
53,60€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
31,10€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
70,80€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
järelmaks 6€ €
57,90€
59,70€
-4%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
49,70€
54,50€
-9%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
48,60€
53,30€
-9%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
56,20€
57,40€
-3%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
56,60€
57,00€
-1%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
42,40€
47,40€
-11%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
14,30€
15,70€
-9%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
13,80€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
38,00€
46,80€
-19%
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
25,70€
LISA OSTUKORVI
Tarneaeg väljastuspunkti 2tp / koju 3-4tp