YATO YT-7300 survemõõtur, koonusadapter, rõhu mõõtmiseks bensiinimootorites

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

18,00€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 521345
Kood: YT-7300 YATO
Bränd: YATO
https://i.ak24.ee/mf/medium/yato.jpg
21bar bensiinimootorile

KASUTUSJUHEND
Sobib igat tüüpi küünaldele.
Tähelepanu! Ärge puudutage kuumi väljalasketorusid, radiaatorit ega muid mootori kuumi osi, kuna see võib põhjustada käe kuumalt esemelt eemaletõmbamist ja muid mootori osi vigastada.
KATSEMENETLUS
Laske mootoril umbes 15 minutit töötada, kuni see saavutab normaalse töötemperatuuri.
Lülitage mootor välja. Ühendage lahti kõik süüteküünalde juurde viivad juhtmed (ükshaaval) ja märkige nende ühenduskohad hilisemaks õigeks ühendamiseks.
Lõdvendage kõiki süüteküünlaid 1 pööre ja seejärel kasutage süüteküünalde ja tihendite ümber oleva mustuse eemaldamiseks õhuvoolikut või rehvipumpa. Asetage need puhtale tasasele pinnale nende eemaldamise järjekorras. See aitab teil seostada tihendusprobleeme teie seisundiga süüteküünlad antud silindrist.
Eemaldage õhufilter ja lukustage see avatud asendisse karburaatori gaasiklapi plaadi maksimumini. Eemaldage kõrgepingekaabel kollektori keskelt ja maandage see. Elektroonilise süütesüsteemi lahtiühendamiseks ühendage lahti elektrooniline süütemoodul või eemaldage jaoturi korgilt akuklamber. (Fordi V-8 ja V-6 mudelitel ühendage akukaabel jaoturi korgi küljest lahti).
Viige süüteküünla adapteri toru süüteküünla avasse. Pingutage ainult käsitsi – ÄRGE KASUTAGE VÕTTI!
Seejärel vänta mootorit vähemalt 4 survetakti või seni, kuni rõhk näidiku skaalal enam ei tõuse.
Registreerige rõhunäit ja korrake toimingut kõigi teiste silindritega.
TESTI TULEMUSED
Tavalisel silindril peaks näidiku nõel liikuma iga käiguga üles, kuni saavutab haripunkti. Kõik silindrite tulemused peavad vastama mootori tootja antud spetsifikatsioonidele ega tohi silindrite vahel erineda rohkem kui 10%.
Kui näidiku nõel ei liigu normaalselt üles või kui see jääb mõne tõmbega samasse asendisse ja hakkab seejärel üles liikuma, on silindril kinni jäänud klapp.
Kui surverõhu näit on mootori tootja spetsifikatsioonist oluliselt kõrgem, on silindrisse kogunenud märkimisväärne kogus süsinikku.
Kõrgema soojusvahemikuga küünla kasutamine võib mõnikord aidata seda probleemi lahendada.
Kui kahe kõrvuti asetseva silindri näit erineb teistest silindritest 20 psi või rohkem, on silindripea tihend kahjustatud. Mõlemas silindris võib olla vett ja/või õli.
Kui testitulemused on madalad või silindrite vahel ebaühtlased, valage igasse silindrisse teelusikatäis SAE 30 õli ja testige uuesti. Kui tulemused suurenevad oluliselt, on põhjuseks valesti istuvad või kulunud rõngad. Kui testitulemused jäävad sarnasele tasemele, on probleemi põhjuseks vigased klapid.
Ühendage kõik süüteküünla juhtmed õiges järjekorras. Ühendage sekundaarne juhe kollektoriga ja taastage karburaatori gaasihoob enne mootori taaskäivitamist.

YATO

YATO on TOYA S.A grupi Hiina haru, mis loodi aastal 1990 ning mis on registreeritud Poolasse. YATO’l on 4000 m2 suurune ladu Shanghais, kus on üle 4000 toote, seal hulgas tava-, auto-, ehitus-, lõikamis-, mõõtmis- ja aiatööriistad. Yato on parima hinna-kvaliteedi suhtega Euroopa tööriistade bränd.

YATO tööriistadel on 50 esindust üle maailma, seal hulgas Algeerias, Austraalias, Brasiilias, Tšiilis, Iisraelis, Malaisias, Mehhikos, Pakistanis, Singapuris, Lõuna-Aafrika Vabariigis, Tais, Araabia Ühendemiraatides jt.