YATO YT-0674 universaalne vaakumpump 22tk.

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

40,40€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 513942
Kood: YT-0674 YATO
Bränd: YATO
https://i.ak24.ee/mf/medium/yato.jpg
Vaakumpump on multifunktsionaalne seade, mida kasutatakse autode ja tehnoloogia süsteemide diagnoosimiseks, mille toimimine põhineb rõhul või madalal rõhul. See on varustatud lisaseadmetega, mis võimaldavad kasutada peaaegu igas mootoris või süsteemis.
 
YT-0674 pump on varustatud lülitiga, mis sõltuvalt asendist võimaldab luua vaakumi või rõhu.
Pumba väljalaskeava lülitamine viib pumpamise ajal välja vaakumi. Käepide käiguvahetusega käiguvahetus põhjustab pumpamise ajal survet.
 
Mõõteulatus: -1 kuni 3 baari
Kavandatav kasutus / rakendus
Pumba abil saate läbi viia ka diagnostika järgmised süsteemid ja süsteemid:
 
Arvutipõhise mootori juhtimisseadmed:
- õhurõhu andur (BARO)
- PVC süsteem
- heitgaasi ringlussevõtt (EGR)
- paksu kile surveandurid (MAP)
 
Süütesüsteem:
- negatiivse süüte edasilükkamine
- viivitusklamber: SDV, RCV
 
Pidurisüsteem:
- klassikalised pidurid
- ABS pidurid
- õhkpidurid
- pidurivoolikud
- pidurivõimendi
 
Muud süsteemid:
- kliimaseade
- püsikiirushoidik
- kütusepaak ja kütusesüsteem
- vaakum ukse sulgemissüsteem
Kuidas kasutada
Heitgaasi ringluse (EGR) süsteemi diagnostika
EGR-süsteemi ventiil on näide klapist, mis käivitatakse negatiivse rõhu abil. Vaakumi puudumisel sulgeb klapp ja klapi väljalaskeavad ei tule välja. Kui klappile rakendatakse vaakumit, avatakse see, võimaldades heitgaasi ringlussevõttu.
 
Paksu kile surveandurite (MAP) diagnostika
• Paigaldage pump ja reservuaari süsteem, nagu näiteks piduriklotside voolamise korral, ja seejärel ühendage andur vaakumühendusega.
• Suruge pumba hoob, kuni nõel näitab -0,5 baari. Lõpeta pumpamine ja jälgige kursorit, see peaks olema paigal. Kui kursor liigub, tähendab see MAP-i anduri kahjustamist.
• Operatsiooni ajal saadab MAP-i andur kontroll-arvutisse tagasiside signaale. Signaali sõltuvalt vaakumi tasemest on sagedus 85-160 Hz. Sagedusmõõtmine on vajalik sagedusemõõtmiseks, see tuleb ühendada vastavalt anduri ja mõõteseadme juhistele.
 
Pidurite kallurite veretustamine.
• Veenduge, et pidurisüsteemi paisupaak on täis vedelikku nominaalmahu ulatuses.
• vette sattumine järgmises järjekorras:
- peasilinder, kui see on varustatud ventiiliga
- piduriklotsid järjestuses kõige lähemal peasilindrilt kõige kaugemale
• Ühendage lühike voolik pumbakambri põhja külge asetseva ühendusega.
• Sulge pumba paak kaanega.
• Ühendage pikkade painduvate voolikutega kaaneühendused. Üks pika vooliku ots tuleb ühendada pumbaga ja teine ​​piduriklipi ventiiliga (klapid). Vajadusel kasutage adapterit.
• Pumba paagis tekib negatiivne rõhk 10-15 korda suruge pumbahooba.
• Keerake hingeklapi klapp välja 1/4 - 1/2 pöördega nii, et pumba paak on täidetud vedelikuga umbes 5 cm kõrgusele. Pingutage hingamisventiili.
• Ühendage pumba voolik ventiilist lahti, hingamisaparaat on lõpetatud.
• Enne protseduuri kordamine järgmises õhutus- terminal tühjendada pump pidurivedeliku ja moodustavad pidurivedelikku pidurisüsteemi nominaalse tasandil.
22 osa

YATO

YATO on TOYA S.A grupi Hiina haru, mis loodi aastal 1990 ning mis on registreeritud Poolasse. YATO’l on 4000 m2 suurune ladu Shanghais, kus on üle 4000 toote, seal hulgas tava-, auto-, ehitus-, lõikamis-, mõõtmis- ja aiatööriistad. Yato on parima hinna-kvaliteedi suhtega Euroopa tööriistade bränd.

YATO tööriistadel on 50 esindust üle maailma, seal hulgas Algeerias, Austraalias, Brasiilias, Tšiilis, Iisraelis, Malaisias, Mehhikos, Pakistanis, Singapuris, Lõuna-Aafrika Vabariigis, Tais, Araabia Ühendemiraatides jt.