Koormus aku tester BAT508, 12V

Kõik tooted saadaval ainult e-poes

39,90€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 1143811
Kood: 007950007020
E-poes saadaval 1tk. Juurdetellimise võimalus puudub. BAT508 digitaalne koormustester

007950007020
HOIATUS – PLAHVATUSKEHTIDE GAASIDE OHT
1. Töötamine pliiakude läheduses on ohtlik. Patareid
tekitavad normaalse töö käigus plahvatusohtlikke gaase. Sel põhjusel äärmiselt
Oluline on iga kord enne testeri kasutamist hoolikalt läbi lugeda
kasutusjuhendit ja järgige ka aku tootja juhiseid.
2.Aku plahvatusohu vähendamiseks järgige neid juhiseid
ja need, mille on avaldanud aku tootja ja tootja
seadmeid, mida kavatsete aku läheduses kasutada. Pange tähele hoiatusi
asub nendel esemetel.
12 V AKU ANALÜÜS – klõpsake nuppu "ENTER" ja oodake 10 sekundit
koormus.
Laadimise testi tulemused:
1. OK (ROHELINE LED): aku mahutavus on hea. See võib olla täielik või mitte
täislaetud. Määrake laetuse olek kaalu kontrollides
õige (kasutades hüdromeetrit). Kui tihedus on väiksem kui täis
laetud, kontrollige süsteemi võimalike süsteemiprobleemide suhtes
elektri laadimine või äravool. Laadige aku täielikult täis.
2. OK, KUID NÕRK (ROHELINE + KOLLANE LED): vaadake võrdlustabelit
koormustesti tulemus arvesti kaanel, et näha, kas aku on laes
on "OK" või mitte. Kui see on "OK", liikuge üles 1. olekusse "OK". Kui jah, siis ei
on minna 3. olekusse "NÕRK".
3. NÕRK (KOLLANE LED): aku mahutavus on ebarahuldav. Aku
võib olla: (1) kahjustatud või (2) osaliselt tühjenenud. Et teha kindlaks, mis meil on
tegelemiseks peaksite kontrollima erikaalu. Kui see on üle 1,225, aku
loetakse defektseks. Kui tihedus on alla 1,225, laadige uuesti
aku ja testi uuesti. Kui rakkude tiheduse erinevus on
rohkem kui 0,025 (25 punkti), võib lahtrites esineda probleeme. Kui
laadimine ei muuda tihedust enne, kui see on täielikult laetud, aku on
kas sulfaaditud või on kaotanud aktiivset materjali.
4. HALB (PUNANE): aku võib olla defektne (nt kahjustatud
link).
5. "c.b" digitaalkoodiga LED-ekraan:
a) Kui aku pinge on madalam kui 12,3 V, kuvatakse LED-ekraan
"c.b" (Aku laadimine = aku laadimine). Palun laadige täielikult
aku enne testi. Kui laadimine on lõppenud, oodake 15–30 minutit
minutit, kuni pinge stabiliseerub ja tehke koormustest. Kui näit on olemas
endiselt madalam kui 12,3 V "c.b" näiduga, tuleks aku kohe välja vahetada
vahetama.
  b) Kui aku pinge on kõrgem kui 13,2 V, kuvatakse LED-ekraan
Ekraanile ilmub "c.b" (Laadige akut). Testi sooritamise ajal
koorma ühendatud aku sõidukis, lülitage mootor välja ja
lülitage esituled sekundiks sisse, et oodata, kuni aku pinge langeb
alla 13,2 V, seejärel lülitage katsetamise ajaks esituled välja
aku.

  c) Laadimistsükli lõpetanud akus on pinge
ebastabiilne. Seetõttu on soovitatav oodata 15-30 minutit, kuni pinge langeb
alla 13,2 V enne koormustesti sooritamist.

Kui koormus viitab aku halvale seisukorrale, peaksite laskma sellel töötada
stabiliseerige mõni minut ja kontrollige lahtise vooluahela pinget
voltmeeter. See on hea näitaja aku laetuse protsendi kohta.
Aku loetakse laetuks, kui see näitab 75% või rohkem. kui ei
läbis koormustesti 75% laenguga, tuleks see välja vahetada. Kui
aku on laetud alla 75%, seda tuleks laadida ja uuesti laadida
koormustestitud. Kui see uuesti testi ebaõnnestub, tuleks see välja vahetada.
Järgmised laadimisväärtused kehtivad 12 V aku kohta:
TÜHEKÄIGI PINGE LADUSE PROTSENTS
11,7 V või madalam 0
12,0 25
12,2 50
12,4 75
12,6 või rohkem 100
LAADIMISSÜSTEEMI TESTIMINE – peale koormustesti
1. Jätke testeri ühendused samaks nagu akutestides. Klõpsake
"ENTER" selles etapis. "LED TEST-LAADIMINE" süttib.
2. Käivitage mootor ja laske sellel saavutada töötemperatuur.
3. Jätke mootor pöörlema ​​1200–1500 p/min. HOIATUS: hoidke eemale
liikuvad mootoriosad.
4. Lugege arvestilt väärtust. Näitu näitab punane LED
probleem laadimissüsteemis, mis põhjustab aku alalaadimise (all
13,6 V) või aku ülelaadimine (üle 14,8 V). Vaata - voltmeeter.
STARTERI TEST (12 V SÕIDUKID)
See test määrab startermootori liigse voolutarve, mis muudab käivitamise keeruliseks
lühendab aku eluiga. Tehke aku koormuse test – siis
veenduge, et aku on HEA.
MOOTOR PEAB OLEMA NORMAALNE TÖÖTEMPERATUUR
1. Ühendage negatiivne (must) klemm käiguga
negatiivsel (NEG, N, -) akul.
Ühendage positiivne (punane) klemm positiivse poolusega (POS, P, +)
aku. Liigutage klambrid headuse tagamiseks edasi-tagasi
elektriühendus. Ärge klõpsake nuppu "ENTER".
2. Lülitage süsteemi süüde välja, et auto ei käivitu.
3. Käivitage mootor ja märkige üles väntamispinge näit.
4. Näit 9 V või vähem näitab liigset voolutarve. See võib olla
põhjustatud halbadest ühendustest või kahjustatud starteri mootorist; või
aku on sõiduki vajaduste jaoks liiga väike.