SEALEY pooltelje kummi montaazhi tööriist

 
24,30€
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 3-4tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 164024
Kood: SEA VS705
Bränd: Sealey
https://i.ak24.ee/mf/medium/sealey.jpg

Komposiitkoonus.
Võimaldab pooltelje  kummi installimist ilma jõuülekannet poolitamata.
Sobib kasutamiseks kõigi Sealey CVJ kummidega.

Sealey

http://www.sealey.co.uk

Sealey loodi 1978. aastal ning on tänaseks saanud ülemaailmselt tuntuks oma innovatsiooni, kvaliteedi ja teeninduse poolest. Sealey peakontor asub Ühendkuningriigis ning ettevõte pakub üle 12 000 toote ja 5 miljoni varuosa üle 70 riigis. Ettevõtte valikus on tööriistad, tööstuskaubad ja nende varuosad. Sealey on 100% pereettevõte.

 

Tarneviis

Tulen ise järgi
Hundipea 5, Tallinn
0,00€
Tarnekuupäev 22.04.2025
Smartposti pakiautomaat
2,40€
Tarnekuupäev 23.04.2025
DPD pakiautomaat
2,50€
Tarnekuupäev 23.04.2025
Omniva pakiautomaat
2,90€
Tarnekuupäev 23.04.2025
Kuller
4,90€
Tarnekuupäev 23.04.2025

Milline käsitööriistade valmistamise teras on kõige vastupidavam?

Milline käsitööriistade valmistamise teras on kõige vastupidavam? Nagu me kõik teame, kasutatakse erinevate käsitööriistade valmistamisel erinevaid teraseid. Alljärgnevalt on ära toodud teraste omadused ja tugevus. ... Loe edasi

Kuidas ise autol õõtshooba vahetada?

Kuidas ise autol õõtshooba vahetada? Õõtshoob on oluline osa auto vedrustussüsteemist, mis ühendab ratast auto raamiga ja aitab säilitada stabiilsust, juhitavust ning sõidumugavust. Kui õõtshoob hakkab kuluma või kahjustub, võib see põhjustada auto juhitavuse halvenemist ja ebaühtlast rehvikulumist. Õõtshoova vahetamine ei ole kõige lihtsam töö, kuid see on võimalik teha kodustes tingimustes, kui sul on vajalikud tööriistad ja veidi tehnikateadlikkust. Mida on vaja? Õõtshoova vahetamiseks on vajalikud järgmised tööriistad ja tarvikud: Tungraud ja pukid: Auto tõstmiseks ja turvaliseks toestamiseks. Rattavõti: Rataste eemaldamiseks. Padrunvõtmete komplekt: Õõtshoova kinnituspoltide eemaldamiseks. Kang või hoob: Õõtshoova vabastamiseks. Momentvõti: Poltide õige pingutuse tagamiseks. Roostes poltide avamiseks spreid: Vajadusel poltide lihtsamaks eemaldamiseks. Haamer: Kinnitusdetailide vabastamiseks, kui need on kinni jäänud. Uus õõtshoob: Veendu, et varuosa sobib täpselt sinu autole. Samm-sammult juhend õõtshoova vahetamiseks 1. Valmista töökoht ette Leia tasane ja turvaline pind, kus saad tööd teha. Lülita auto käik sisse või aseta automaatkäigukast "P" (parking) asendisse, tõmba käsipidur peale ja panne rataste ette tõkiskingad. 2. Tõsta auto üles ja eemalda ratas Kasuta tungrauda, et tõsta auto üles, ja toeta see kindlalt pukkidele. Seejärel eemalda vastava ratta poldid ja tõsta ratas kõrvale. 3. Leia õõtshoova kinnituspunktid Õõtshoob on kinnitatud kolme peamise punktiga: Kere külge (puksi kaudu). Kuulliigendi (šarniiri) kaudu käändmikule. Amortisaatori või õõtshoova ühendusvarrastikule (sõltuvalt autost). ... Loe edasi


Auto vedrustussüsteem: olulisus, tööpõhimõte ja tüübid

Auto vedrustussüsteem: olulisus, tööpõhimõte ja tüübid Auto vedrustussüsteem on üks olulisemaid mehhanisme, mis tagab sõidumugavuse, stabiilsuse ja ohutuse. Vedrustus on loodud selleks, et summutada tee ebatasasustest tingitud lööke ja vibratsioone, tagades samal ajal rataste pideva kontakti teepinnaga. See aitab parandada sõiduki juhitavust ning kaitseb auto konstruktsiooni üleliigse koormuse ja kulumise eest. Allpool vaatleme, millest koosneb vedrustussüsteem, kuidas see töötab ning milliseid tüüpe kasutatakse tänapäevastes autodes. Vedrustussüsteemi funktsioonid Auto vedrustusel on kolm peamist funktsiooni: Sõidumugavus: Vedrustus summutab teekattest tulenevaid lööke ja vibratsioone, pakkudes sujuvamat sõitu. Stabiilsus ja juhitavus: Vedrustus hoiab rattaid teepinnaga kontaktis ka konarlikul maastikul või järskudes kurvides, parandades haarduvust ja juhitavust. Koormuse jaotus: Süsteem jaotab kaalu ühtlaselt kõigile ratastele, et vähendada mehaanilist kulumist ja suurendada turvalisust. Vedrustussüsteemi peamised komponendid Vedrustussüsteem koosneb mitmest omavahel seotud osast, millest igaühel on oma roll. Need komponendid on: 1. Vedrud Spiraalvedrud: Kõige levinumad vedrutüübid, mida kasutatakse tänapäeva sõiduautodes. Need tagavad hea paindlikkuse ja vastupidavuse. Lehtvedrud: Kasutatakse sagedamini vanemates sõidukites ja rasketehnikas. Sobivad suuremate koormuste talumiseks. Õhkvedrud: Tagavad suurema reguleeritavuse ja mugavuse. Levinud luksusautodes ja rasketehnikas. 2. Amortisaatorid Amortisaatorid summutavad vedrude liikumist, takistades nende üles-alla kõikumist pärast lööki. Need töötavad hüdraulilise või gaasi jõul ning aitavad hoida rattaid stabiilselt teepinnaga kontaktis. Amortisaatorite sees on vedelik või gaas (näiteks lämmastik), mis aitab liikumist kontrollida ja muuta liikumisenergia soojuseks. See soojus hajub amortisaatori sees olevatesse kanalitesse, mis aitavad vältida ülekuumenemist ja tagavad sujuvama töö. ... Loe edasi

Auto veermiku ehitus ja osad

Auto veermiku ehitus ja osad Auto veermiku (chassis) ehitus ja osad Auto veermik on sõiduki oluline süsteem, mis ühendab rattaid ja kere, võimaldades ohutut ja stabiilset liikumist. See koosneb erinevatest mehhanismidest ja komponentidest, mis tagavad sõiduki juhitavuse, mugavuse ja teelpüsimise. Käesolevas artiklis anname ülevaate veermiku struktuurist ja tutvustame põhjalikumalt olulisi komponente nagu õõtshoovad, roolihoob, pendelhoob, rööpvarras, rooliliigend, šarniirid, sillatala ja roolivardad. ... Loe edasi