Õli- ja kütuselisandid, pihustite puhastid ja hermeetikud

Õli- ja kütuselisandid, pihustite puhastid ja hermeetikud 1. MOOTOR . Keskmise ja suure koormusega töötavates mootorites kaotab ka kõige kvaliteetsem õli oma määrde ja kaitseomadused peale paarituhande kilomeetri läbimist. Sisepõlemiskambrist väljuvad gaasid satuvad õlisse ja vähendavad tema määrdeomadused. Kasutades mootoriläbipesu vahendit, aitab see tavahooldusreþiimi vältel mootori tahmamise, liigse süsihappegaasi tekke ja ootamatute mootoririkete vastu. Saaste eemaldatakse juba algfaasis, ilma detaile kahjustamata. Nii saavutataks maksimaalne puhtus.

Õlipuhastusvahendid taastavad mootori ja silindrite kompressiooni, vähendavad õlikulu ja pikendavad õli eluiga. Mahendavad klappide klõbinat, vähendavad kütusekulu, suurendavad mootorivõimsust ja vastupidavust. Vähendavad mootoris süsihappegaasi teket.

Mootori sisepesuained



2.MOOTORIÕLI VAHETUS. Kasutades ka kõrgekvaliteedilisi mootoriõlisid, ei taga see mootoris ja õlikanalites kahjulike ainete mitteladestumist. Vahetades mootoriõli ilma pesuta, jäävad jääkained mootorisse. Uus õli hakkab ladestunud jääkaineid lahustama, see aga määrib õlifiltri ja õli kaotab oma määrdeomadused. Kasutades aga enne õlivahetust Motor Flushi, eemaldab see suure osa mustusest, lagundab ladestunud õli ja süsinikuühendid (ka karterist). Uue õli ja filtri töö on palju efektiivsem.Mootori kiirpesu taastab kompressiooni ja õlirõhu ülemises kollektoris. Paraneb soojusjuhtivus. Õli kasulikud omadused säilivad kauem ja mootori kasutusiga pikeneb.

Ajaline intervall tootel näitab selle ettenähtud kasutusaega. Peale aine mootorisse valamist on oluline lasta mootoril etteantud aja jooksul vabareþiimil töötada (5, 10, 15 minutit). Peale etteantud aja möödumist tuleb vana õli asendada uuega. Kiir-mootoripesu ajal (5, 10, 15 minutit) on auto tööreþiimil kasutamine keelatud. Kiir-mootoripesuainet ei tohi segamini ajada tavalise mootoripesuainega, mida kasutatakse süsteemide pesemiseks mootori tööreþiimil. Pesuaine olemasolu tagab ladestunud ainete eemaldamise, pikendades mootoridetailide töökindlust ja eluiga. Metallikonditsioneer tagab kindla puhtuse.

3.MOOTORI ÕLILEKKED
Mootori õlileke on kõige tavalisem ja ettenägematum asi. Enamikul juhtudel toimub õlileke esi- ja tagaveovõlli juures, klapikambrikaane tihendi vahel, karteri all, hammasrihma kaane juures. Täpset õlilekke kohta kindlaks teha ja viga ise likvideerida on küllaltki keeruline, aga vahetada mitmed tihendid (igaks juhuks) pole mitte ainult aeganõudev vaid ka kulukas. Tihendite hermeetilisuse taastamiseks remondivahelisel perioodil on soovitav kasutada spetsiaalseid lisandeid, mis peatavad õlilekke ilma mootorit lahti võtmata.

Hermetiseerivad õlilisandid taastavad mootori, karteri ja klapikambri tihendite elastsuse ning vastupidavuse. Ennetavad nende kuivamist ja pragunemist, pikendavad kasutusiga, taastavad nende õlipidavuse.

Mootori õlilekete kõrvaldajad

4.ROOLIVÕIMENDI
Hüdraulilise õli kvaliteet määrab ohutuse juures olulist rolli, samuti sõltub kvaliteedist ka hüdropumba ja roolisüsteemi teiste elementide kasutusiga. Õlivahetuse ajal on oluline kasutada just õlisid mida võib segada kõikide teiste õlidega, sest peale õlivahetust jääb alati osa vanast õlist süsteemi. Eriti oluline on see siis, kui ei teata, millist õli enne kasutati.
Roolivõimendi süsteemi ained

5.KÄIGUKAST
Automaatkäigukastiga linnas sõites kaotab transmissiooni õli suure koormuse tõttu kiiresti oma kaitsvad omadused. Selle tagajärjel võib siduriketas puruneda, raskeneda käiguvahetus, võivad puruneda tihendid. Et seda kõike vältida, on soovitav kasutada Trans Extend With SMT²-ga 10 000 km läbimise järel ja ka siis, kui autot pole 4-5 kuud kasutatud. Kui käigukastis on õlileke, on peagi kuulda ebaloomulikku müra. Sellisel juhul on soovitav kasutada Trans Plus With SMT². Erinevate Trans Flush toodete kasutamine pikendab oluliselt automaatkäigukastides kasutatavate õlide tööiga ja parandab käiguvahetust.Eemaldab automaatkäigukasti hüdraulikasüsteemist ohutult mustuse ja jääkained.Eemaldab tihenditevahelise õlilekke. Hoiab ära nende kuivamise ja mõranemise. Puhastab juhtkanaleid.Ennetab deformatsiooni teket, parandab tihendite ja kummiosade elastsust. Vähendab müra, parandab kulumis- ja töökindlust.
Käigukasti ained

6. MOOTORI KÜTUSESÜSTEEM JA PIHUSTID
Peamiseks sissepritsemootorite töökarakteristikute halvenemise põhjuseks on pihustite ja toitesüsteemi ummistumine. See aga toob kaasa käivitusprobleemid, suureneva kütusekulu, mootori tahmamise, külmalt mootori ebaühtlase töö, mootori „turtsumise“. Et seda kõike vältida ja pikendada sissepritsemootori tööiga 2-3 korda, soovitavad spetsialistid sissepritsesüsteemide puhastamiseks perioodiliselt kasutada bensiinilisandeid.

Sissepritsesüsteemide puhastus taastab mootori töövõime, teeb tema töö ökonoomsemaks ning ühtlustab külmalt töötamist. Kõik süsteemidesse ladestunud süsinikujäägid eemalduvad ohutult. Paraneb mootori käivitus.

Sissepritse pihustite puhastusained


7. KÜTUSE / TOITESÜSTEEM
Universaalsed (sissepritse- ja karburaatormootorite) bensiinile lisatavad vahendid pesevad väljalaskeklapid, põlemiskambri, süüteküünlad, toitesüsteemid süsinikühenditest ja tahmast. Väheneb kütusekulu ja heitgaaside hulk. Külmtöötamise pöörded ühtlustuvad, paraneb mootori käivitamine. Mootori võimsus ja kiirendus paranevad. Katalüsaatormootoritele, õhuanduritele ja turbokompressoritele ohutu.
Kütusesüsteemi puhastajad

8. DIISELMOOTORI KÜTUSESÜSTEEM
Diiselmootorite küttesüsteemipuhastaja eemaldab tahmajäägid ka kõige mustematelt pihustitelt. Taastub normaale kütuse pealevool. Põlemiskamber ja kogu kütusesüsteem jääb puhtaks. Väheneb mootori klõbin ja alaneb rõhk. Lisand aitab tõkestada korrosiooni ja hävitab paagist kahjulikud bakterid. Paranevad dünaamika ja mootori tundlikkus.

Enne diislilisandi kasutamist ilmnevad tihti süüteprobleemid, mootor võib üle kuumeneda, väntvõll, kolvid või kepsud võivad puruneda või deformeeruda, mootor võib suitseda. Efektiivne moodus mootori töö normaliseerimiseks on tsetaani kõrgendaja lisamine, mis intensiivistab sisepõlemist. Hea tulemuse saamiseks piisab juba vähesest preparaadi kogusest (0,25-0,5% lahust tõstab 3-6 ühiku võrra tsetaani).Tsetaani kõrgendaja tõstab diiselkütuse tsetaanarvu, tõhustades tema lõpunipõlemist. Intensiivistub sisepõlemine, väheneb tahmamine ja toksiliste ainete eritumine. Paraneb käivitus ja mootori tundlikkus.