Õlilisand "vanem auto & takso" SMT2ga 444ml

 
9,80€
11,70€ -17%
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 3-4tp
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 46
Kood: HG2250
Bränd: Hi-Gear (USA)
https://i.ak24.ee/mf/medium/hi-gear-usa.jpg

HI-GEAR õli TREATMENT koos SMT2 „OLD autod&TAXI“
Antud õlilisand on eriti efektiivne autodele mille läbisõit on üle 50 000 km. Isegi kõige kvaliteetsemad õlid kaotavad oma kaitsvad omadused juba peale 2-3 tuhandet kilomeetrit. Ained mis on lisatud õlisse (oksüdatsiooni-, kulumis-, vahutamisvastased ja viskoosust stabiliseerivad) kulutatakse ebaühtlaselt. Lisa balanseeriva komplekslisandi kasutamine parandab oluliselt õli omadusi ja aitab säilitada selle kaitsvaid omadusi kogu õlivahetusperioodide vahelise ajal.


HG2250-e kõrgtehnoloogiline koostis annab:

  • Peatab mootoriõli oksüdatsiooni sõitmisel suurtel koormustel ja põlemisel tekkivate gaaside tungimise karterisse;
  • Taastab õli viskoossuse, pesemis-ja suitsemisvastased omadused, väldib kuivhõõrde;
  • Sisaldab metallikonditsioneeri SMT², mis aitab säästa mootori ressurssi, vähendab detailide kulumist ja hõõrdumist;
  • Vähendab õli "ärapõlemist" ja mootori suitsemist; säästab kütust, suurendab auto kiirendust,
  • Vähendab heitgaaside toksilisust;
  • Väldib õlikihti katkemist hõõrdepindadel; ei kahjusta turbot;
  • Vähendab klappide klõbinat ja mootori müra;
  • Aitab suurendada säilinud mootoriressurssi 2,5-3 korda ning läbida ülevaatust ilma mootori kapitaalremonti tegemata.


Spetsialistid soovitavad kasutada lisandit õli Treatment „Old autod & Taxi“ koos SMT2 kui enamus ajast kasutatakse autot linnasõidul, taksodel, sõidul tolmustel teedel, järelhaagise pukseerimisel. Regulaarne kasutamine aitab hoida õli kaitsvate omaduste taset pidavalt normis, mis aitab kaasa mootoriea pikendamisele.

Kasutamine:

Soojendage mootor ja jätke tööle tühikäigul. Valage pakendi sisu mootorisse. Ette nähtud mootorile õlitussüsteemi mahuga 4-5 liitrit. Kasutage iga 5000 km läbisõidu järel ja õlivahetusintervallide vahel juhul kui autot kasutatakse rasketel tingimustell.

4- ja silindrilistel mootoritel läbisõiduga kuni 50 000 km valage 1 pakend värskesse õlisse.
Taksodel ja autodel läbisõiduga üle 50 000 km või suure õlikuluga autodel valage 1 pakend värskesse õlisse , seejärel valage veel üks pakend peale 2,5-3 tuhande km läbimist.
6-8 silindrilistel mootoritel või veoautodel valage proportsioonis 100 ml lisandit 1 liitri õli kohta.


 

Info tootja kohta (Hi-Gear Products)

Hi-Gear (USA)

Hi-Gear Products Inc. on USA firma mis on spetsialiseerunud auotkeemia ja kosmeetikatoodete tootmisele. Väga populaarsed ja hästi toimivad on Hi-Gear'i kütuse- ja õlilisandid, metallikonditsioneerid. Loe firma tutvustust siit.

 

Tarneviis

Tulen ise järgi
Hundipea 5, Tallinn
0,00€
Tarnekuupäev 25.03.2025
Smartposti pakiautomaat
2,40€
Tarnekuupäev 26.03.2025
DPD pakiautomaat
2,50€
Tarnekuupäev 26.03.2025
Omniva pakiautomaat
2,90€
Tarnekuupäev 26.03.2025
Kuller
4,90€
Tarnekuupäev 26.03.2025
Toode saadaval ainult e-poest tellides

Õli- ja kütuselisandid, pihustite puhastid ja hermeetikud

Õli- ja kütuselisandid, pihustite puhastid ja hermeetikud 1. MOOTOR . Keskmise ja suure koormusega töötavates mootorites kaotab ka kõige kvaliteetsem õli oma määrde ja kaitseomadused peale paarituhande kilomeetri läbimist. Sisepõlemiskambrist väljuvad gaasid satuvad õlisse ja vähendavad tema määrdeomadused. Kasutades mootoriläbipesu vahendit, aitab see tavahooldusreþiimi vältel mootori tahmamise, liigse süsihappegaasi tekke ja ootamatute mootoririkete vastu. Saaste eemaldatakse juba algfaasis, ilma detaile kahjustamata. Nii saavutataks maksimaalne puhtus. ... Loe edasi


Auto õlitussüsteem: Ülevaade, funktsioonid ja hooldus

Auto õlitussüsteem: Ülevaade, funktsioonid ja hooldus Auto õlitussüsteem on üks olulisemaid mootori komponente, mis tagab selle sujuva ja tõhusa töö. Mootori õlitussüsteem aitab hoida liikuvad osad määrdevabad, ennetades kulumist ja ülekuumenemist. Selle süsteemi regulaarne hooldus ja mõistmine on hädavajalik, et vältida tõsiseid rikkeid ja mootori eluiga pikendada. Auto õlitussüsteemi funktsioonid Määrimine: Mootori liikuvad osad, nagu kolvid, nukkvõllid ja väntvõllid, vajavad pidevat õlitamist, et vähendada hõõrdumist ja kulumist. Jahutamine: Õlitussüsteem aitab eemaldada mootori töös tekkivat liigset soojust ja hoiab optimaalse töötemperatuuri. Puhastamine: Mootoriõli kogub endasse mustuse, metalliosakesed ja põlemisjäägid, mis võivad mootori tööd kahjustada. Korrosiooni vältimine: Mootoriõli sisaldab lisaaineid, mis takistavad korrosiooni ja oksüdatsiooni teket metallpindadel. Tihendamine: Õli aitab tihendada kolbide ja silindrite vahelisi lõtke, et tagada mootori optimaalne surve. Auto õlitussüsteemi peamised komponendid 1. Õlivann (õlianum) Asub mootori alumises osas ja toimib õli mahutina. Õlivann kogub õli, kui see mootorist tagasi voolab. 2. Õlipump Pumba ülesanne on õli ringlusesse viimine. See pumpab õli läbi süsteemi, et jõuda kõikide määrimist vajavate osadeni. Enamik autosid kasutab hammasrataste või tiivikupumbaga süsteemi, mis tagab pideva ja ühtlase õlisurve. 3. Õlifilter Eemaldab õlist mustuse ja osakesed, hoides ära nende sattumise mootorisse. Õlifilter tuleks õlivahetuse ajal alati välja vahetada. 4. Õlisurveandur Jälgib õlisurvet mootori töö ajal ja annab hoiatuse, kui rõhk langeb alla lubatud taseme. Õlisurve langus võib viidata õlilekketele, ummistunud filtrile või tõrkele õlipumbas. 5. Õlikanalid Mootorisisesed kanalid, mille kaudu õli jõuab määrimist vajavate osadeni. Ummistunud kanalid võivad põhjustada õlitusprobleeme ja mootoririkkeid. 6. Jahutussüsteem (vajadusel) Mõnel sõidukil on õlijahuti, mis aitab hoida õli temperatuuri madalal, eriti suure jõudlusega mootorite puhul. Õlitussüsteemi tüübid Märghooldus (wet sump): ... Loe edasi

Auto kütusesüsteem: Ülevaade ja bensiinimootori ning diiselmootori võrdlus

Auto kütusesüsteem: Ülevaade ja bensiinimootori ning diiselmootori võrdlus Auto kütusesüsteem on mootorisüsteemi oluline osa, mis tagab kütuse liikumise paagist mootorisse ja selle efektiivse põlemise. Kütusesüsteemi tõhusus mõjutab otseselt sõiduki jõudlust, kütusekulu ja keskkonnamõju. Sõltuvalt mootori tüübist - kas bensiinimootor või diiselmootor - on kütusesüsteemide tööpõhimõtted ja eelised erinevad. Auto kütusesüsteemi funktsioonid ja komponendid Põhifunktsioonid: Kütuse transportimine: Kütusepump viib kütuse paagist mootorisse. Kütuse puhastamine: Kütusefilter eemaldab mustuse ja lisandid, mis võivad süsteemi kahjustada. Kütuse doseerimine: Süsteem tagab õige koguse kütuse tarnimise vastavalt mootori koormusele ja pööretele. Kütuse ettevalmistamine põlemiseks: Mootorisse jõudnud kütus segatakse õhuga, et saavutada optimaalne põlemine.   Auto kütusesüsteemi ehitus ja peamised komponendid (Joonisel Diiselmootori Comman rail süsteem): ... Loe edasi

Common Rail ühisanumpritse süsteem

Common Rail ühisanumpritse süsteem Eesti keeles tähendab "Common Rail" ühisanumpritse süsteemi. See on kaasaegne kütuse sissepritse süsteem, mida kasutatakse peamiselt diiselmootorites, aga ka mõnes bensiinimootoris (otsesissepritse süsteemides). Kuidas ühisanumpritse süsteem töötab? Ühisanum (Common Rail): See on kõrgsurvekütusepaak või toru, mis varustab pihusteid ühtlase ja konstantse kütusesurvega. Kõrgsurve saavutatakse spetsiaalse kõrgsurvepumba abil. Kõrgsurvepump: Pump survestab kütuse kuni väga kõrge rõhuni (diiselmootorites tavaliselt kuni 2000–2500 baari või rohkem). Seejärel juhitakse kütus ühisanumasse. Elektroonilised pihustid: Kütuse sissepritse toimub elektrooniliselt juhitavate pihustite kaudu, mis süstivad kütust põlemiskambrisse täpselt määratud ajahetkel ja täpselt õige koguse. Juhtsüsteem: Mootori juhtseade (ECU) reguleerib rõhku ühisanumas ning kontrollib pihustite avanemist ja sulgemist, et tagada optimaalne kütusekulu ja võimsus. Auto kütusesüsteemi ehitus ja peamised komponendid (Joonisel Diiselmootori Comman rail süsteem): ... Loe edasi