Autoaku Bosch 45Ah, 330A - / + 238X129X227 S4 021

 
65,40€
73,10€ -11%
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 3-4tp
järelmaks 6 €
LISA OSTUKORVI
Toote ID: 2546
Kood: 0092S40210
Bränd: BOSCH
https://i.ak24.ee/mf/medium/bosch.jpg

Mõõtmed(P/L/K) 238X129X227 Paksud klemmid
Ah 45

A -18C Juures 330

Klemmid - / +

Kinnitus B00
Kaal 13,48kg

Võimas energiaallikas mis pakub ohutut käivitamist, vastab ka keskklassi autode suurenenud nõudmistele. Vastab ka Aasi päritolu sõiduautode erinõudmistele , kattes 97% turust.
Bosch S4 seeria akude eelised:

* Standardakudest 15% kõrgem külmkäivituse voolutugevus
* 20% kõrgem kasutusiga tänu uuenduslikele PowerFrame tehnoloogia
* Sobib kõikidele sõidukiklassidele
* Vastab rahvusvaheliste autotootjate kõrgetele nõudmistele (A, Ah)
* Sobib ka Aasia sõidukitele
* Katab 97% turust

 

Bosch akude kataloog PDF


Garantii 24 kuud

BOSCH

Bosch ajalugu.
Robert Bosch GmbH on tehnoloogial põhinev ettevõtte, mis asutati Robert Boschi poolt Saksamaal Stuttgardis  1886aastal. 

Robert Bosch GmbH on maailma suurim  autoosade tarnija, firmal on ärisuhted peaaegu kõikide autondusega seotud firmadega maailmas .Bosch Grouppi kuulub rohkem kui 320 tütarettevõtet.

Bosch akude populaarsemad mudelid on  S5 013, S5 008, S5 015, S5 010, S5 007, S4 005

Esimene suur innovatsioon: magnetosüssteem

  1. 1897 aastal tegi Bosch tõelise läbimurde, kohandades magnetosüssteemi autotööstuse vajadustele. Magnetosüssteem oli tänase süütesüsteemi eelkäija, mis tagas täpse ja usaldusväärse süüte sisepõlemismootorites. See oli murranguline saavutus, mis aitas Boschi nähtavalt eristuda konkurentidest ning pani aluse ettevõtte rahvusvahelisele edule.

20. sajandi algus: rahvusvaheline laienemine

  1. 1901 aastal avas Bosch oma esimese tehase Stuttgardis, et rahuldada kasvavat nõudlust oma toodete järele. 1906. aastaks oli ettevõte juba täielikult rahvusvaheline, eksportides oma tooteid paljudesse Euroopa riikidesse ja Ameerika Ühendriikidesse. 1920. aastatel hakkas Bosch tootma ka teisi autotööstusele olulisi komponente, sealhulgas valgustussüsteeme ja signaalseadmeid.

Sõjajärgne taastumine ja kasvu periood

Pärast Teist maailmasõda seisis Bosch silmitsi suure ülehitusvajadusega, kuna suur osa selle tootmisbaasist oli hävinenud. Kuid ettevõte taastus kiiresti ja keskendus uuesti innovatsioonile. 1951. aastal tõi Bosch turule esimese diisel-sissepritsepumba sõiduautode jaoks. 1960. aastatel muutus Bosch elektrooniliste süsteemide pioneeriks, arendades elektroonilisi sütesüsteeme ja hiljem ka kütuse sissepritsesüsteeme.

ABS-süsteem ja elektroonika revolutsioon

  1. 1978 aastal tutvustas Bosch maailma esimest elektrooniliselt juhitavat blokeerumisvastast pidurisüsteemi (ABS). See oli suur samm ohutuse parandamisel ja muutis Boschi innovatsiooni etaloniks autotööstuses. Hiljem jätkas Bosch ohutuse vallas arengut, tuues turule ka ESP (elektroonilise stabiilsuskontrolli) ja mitmeid juhiabitehnoloogiaid.

  2. ja 1990. aastatel laienes Bosch elektrooniliste komponentide ja andurite arendamisele, mis muutsid autod intelligentsemaks ja efektiivsemaks. Ettevõte panustas ka keskkonnasõbralike tehnoloogiate, nagu katalüsaatorite ja heitgaaside järelpühastussüsteemide, arendamisse.

Bosch tänapäeval: digitaliseerimine ja e-mobiilsus

Tänapäeval on Bosch liider autonduse digitaliseerimise ja elektrifitseerimise valdkonnas. Ettevõte arendab lahendusi isejuhtivatele autodele, nutikatele juhiabisüsteemidele ja elektrisõidukite laadimissõlmedele. Bosch panustab ka keskkonnasõbralikesse tehnoloogiatesse, arendades elektrimootoreid, akuhaldussüsteeme ja rohelisi kütuslahendusi.

Boschi fookus autonduse valdkonnas on tänapäeval rohkem kui kunagi varem suunatud innovatsioonile, jätkusuutlikkusele ja tulevikutehnoloogiatele. See pühendumus on aidanud ettevõttel säilitada oma juhtpositsiooni ja sümboliseerib Robert Bosch’i algset visiooni: „Parem kaotada raha kui usaldus.“

Kokkuvõte

Boschi ajalugu autonduse vallas on inspireeriv lugu, mis näitab, kuidas uuendused, kvaliteet ja pühendumus väärtustele võivad viia eduni. Alates esimestest magnetosüssteemidest kuni tänapäevaste isejuhtivate ja elektriliste lahendusteni on Bosch olnud teerajaja, kes on mõjutanud autotööstuse arengut ja kujundanud selle tulevikku.

Tarneviis

Tulen ise järgi
Hundipea 5, Tallinn
0,00€
Tarnekuupäev 25.03.2025
Kuller
5,10€
Tarnekuupäev 26.03.2025

Autoakud - näpunäiteid akude kohta

Autoakud - näpunäiteid akude kohta Aku kontrollimine:  Aku peab olema korralikult autole kinnitatud. Aku peaks olema puhas. Mustus võib tekitada lühise ning aku tühjeneb. Hoidke  aku klemmid ja kinnitusjuhtmed puhtana. ... Loe edasi

Kuidas valida akulaadijat?

Kuidas valida akulaadijat? 1. Kõigepealt tehke tehke selgeks millist akut või akusid te soovite laadida, kas tavalised pliiakud e. happeakud (enamikel sõiduautodel) ,  geelakud, AGM akud (kasutusel paljudel mootorratastel) või kaltsiumakut.   ... Loe edasi


Akude tüübid

Akude tüübid 1.Pliihappe aku (tava või standardaku) Tuntud ka kui märgakud (wet battery) või üleujutatud tehnoloogia akud (Flooded Technology). See on enamlevinud akutüüp.  Väävelhappest koosnev vedel elektrolüüt katab kõik aku sisemised osad. Näiteks Varta üleujutatud akud on suletud nii, et need on pritsmekindlad. Üldiselt on pliihappe akud hooldusvabad, see tähendab, et neile ei pea kasutusaja jooksul destilleeritud vett lisama kuid on ka korkidega akusid kuhu tuleb vajadusel vett lisada. Pliihappe akusid ei tohi kallutada kuna hape hakkab siis välja voolama. ... Loe edasi