YOKOHAMA iceGuard iG50
Rehvi peamised eelised | ||
---|---|---|
![]() |
Protektori asümmeetriline disain Protektori keskosal on suurendatud kokkupuutepunkt ja rohkem lamelle kui õlaosas, tänu millele parenevad haardumise ja ääreefekti näitajad jäisel pinnal. Õlatsoonis on rohkem sooni, tänu millele saavutatakse suurepärased ääreefekti ja haardumise näitajad lumisel pinnal. Kolmekordsed mahulised kolmemõõtmelised lamellid keskosal ja kolmekordsed kolmemõõtmelised lamellid Kahte tüüpi kolmemõõtmeliste lamellide varieerumine võimaldab saavutada protektori iga osa suurepäraseid näitajaid. Paljutahuline pind laseb lamellidel üksteist toetada, tagades plokkide vastupidavuse deformatsioonile. Tulemusena suureneb kokkupuutepind ja ääreefekt, saavutatakse väga head omadused jäisel ja lumisel pinnal. Protektori mitmerealised plokid Keskosasse koondatud mitmerealised protektori plokid parendavad pidurduse näitajaid ning juhitavust kuival, märjal ja jäisel pinnal. Diagonaalsed mikrosooned Võimaldavad optimaalsete näitajate saavutamist alates kasutuselevõtu hetkest, seda isegi ilma rehvide sissesõitmiseta. Kütusekulu vähenemist tagav konstruktsioon Kütusekulu vähendamine saavutatakse tänu deformeerumist ärahoidvale konstruktsioonile. Vettabsorbeeriv kummisegu Sageli on juhitavuse kaotamise peamiseks põhjuseks jääd kattev veekiht. See on nõndanimetatud mikrovesiliu efekt jäisel pinnal. Tavaline rehv hakkab sellisel pinnal libisema, kuna temperatuuril -6 °С kuni 0 °С ületab veekihi paksus rehvi võime vett tõhusalt kõrvale juhtida. Yokohama ettevõtte poolt väljatöötatud vettabsorbeeriv kummisegu juhib vee kokkupuutepunktist tõhusalt välja, tagades rehvi vahetu haardumise kuiva jäise pinnaga. | ![]() |
![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | |
![]() | ![]() | |
![]() | ![]() |
Hind | 0 € | |
Kogus | ||
Summa | 0 € | |
Periood | ||
Sissemaksu suurus | ||
Kuumakse | 0 € |