Lamell Dunlop SP WINTER SPORT 3D

TOODETUD EUROOPA LIIDUS
Kõrge sooritusvõimega rehv erinevatekstalveilmadeks- Hea sõidetavus kõikides ilmastikutingimustes
- Ideaalne juhitavus kuival teel
- Parandatud haardumine ka märjal pinnal
- Kõrgetasemeline vesiliu tõkestamine

See rehv on valitud tehases paigaldatavaks rehviks järgmistele automudelitele.

-
Sõidetavus kõikides talvistes tingimustes
Winter Sport 3D on optimeeritud toime tulema igasuguste talveoludega tänu kolmele erinevale soonele rehvi kindlates osades.
-
Oivaline juhitavus kuival
SP Winter Sport 3D kasutab Dunlop Touch Technology't, mis annab teile parema teetunnetuse – otsustav sõiduki üle kontrolli ja juhitavuse saavutamisel. Uus lukustuv 3D-muster loob kindla õlapiirkonna, mis parandab juhitavust ja stabiilsust kuivadel teedel.
-
Suurepärane haardumine märjal ja kuival pinnal
Spetsiaalne ränioksiidisegu püsib elastsena madalatel temperatuuridel, tagades suure haarduvuse märgadel ja kuivadel teedel. Surve jaotatakse ühtlaselt üle laia kokkupuutepinna, aidates tagada teelpüsimist.
-
Vesiliu tõkestamine
Suunamissooned tekitavad kiire ja turbulentsita vee äravoolu, vähendades vesiliu tekkimise ohtu.
-
RUNONFLAT
Dunlopi Self Supporting Technology (DSST)
Dunlopi RunOnFlat-tehnoloogia võimaldab pärast läbitorget või tühjenemist jätkata sõitu kuni 80 km. RunOnFlat-rehvidel on tugevdatud külgseinad, mis võimaldavad rehvil pärast täielikku õhusurve kadumist säilitada liikumisvalmiduse.
Ohutusteade
Dunlopi RunOnFlat-rehve võib paigaldada ainult autodele, mis suudavad liikuda tühjadel rehvidel ja millel on töötav rehvirõhu hoiatusseade, näiteks Dunlopi WARNAIR. Keelatud on ületada maksimaalset lubatud vahemaad 80 km ja maksimaalset kiirust 80 km/h. Vaadake oma auto kasutusjuhendit, kuna tootja soovitused võivad konkreetse sõiduki puhul erineda.
-
SILICA-PLUSI TURVISESEGU
Mootorispordis kasutatav turvisesegu, mis tagab kõrge haarduvuse taseme, eriti märjal teel ja madalatel temperatuuridel.
Eelised
Esmaklassiline pidurdus- ja kiirendustoime; hea haarduvus märgades ja külmades oludes; vähene kulumine.
-
ÜHEOSALINE VÖÖ (JLB)
Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.
Eelised
Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.
-
MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)
Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.
Eelised
Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.
-
SPETSIIFILINE REHVI VELJELE KINNITUMISE SÜSTEEM
Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.
Eelised
Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.
-
MUUTUVRAADIUSTEGA MUSTER (MULTI RADIUS TREAD, MRT)
MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.
Eelised
Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.
-