2020a uued talverehvide mudelid

2020a uued talverehvide mudelid

1. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 lamellrehv

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 
Suurepärane jõudlus märjal, kuival ja lumel. 

Parem haardumine lumega
Lühem kuivpidurdus ja parem juhitavus kuival
Eluaegne vesiliu vastupanu

Parem haardumine lumega
Parem haardumine lumega läbi turvisekeskme suure hulga lamellide. Lamellid mõjutavad üksteist nende ristumisel, stimuleerides nende avanemist paremaks haardumiseks.

Lühem kuivpidurdus ja parem juhitavus kuival
Lühem kuivpidurdus ja parem juhitavus kuival. Rehvi deformatsioon väheneb raskete manöövrite ajal tugevate võra- ja õlblokkide kaudu.

Eluaegne vesiliu vastupidavus
Eluaegne vesiliu vastupanu. Aja jooksul arenevad sooned, et tagada vee hajumine.

2. Gislaved NordFrost Van2 Kaubiku naastrehv


Gislaved NORDFROST VAN 2 on loodud turvaliselt ja usaldusväärselt toime tulema ka kõige ekstreemsemate talviste oludega. Optimeeritud nõudlikuks kaubiku kasutamiseks, parandatud lõikamis- ja torkekindlus suurendab läbisõitu.



Jääpidavus: tunnetage võimas jõudlust jäistel teedel


Jõudlus lumel saabuge ja toimetage kaup ohutult kätte ka kõige karmimates talvetingimustes

Vesiliug: hoidke kontrolli ka kõige keerulisemal märjal teel 

3. Hankook Winter i*cept evo3 w330 lamellrehv



Optimaalne sõit kõigis talvistes oludes
Ideaalne universaalne talverehv. Suurepärane juhitavus lumes, muljetavaldav jõudlus märgades ja kuivades tingimustes, suurepärane edasijõudmine jääl ja pidamine ka ülimadalatel temperatuuridel. Usaldusväärne ja vastupidav rehv, mis on välja töötatud arenenud tehnoloogiaga, et kohaneda kõigi talviste teeoludega.



Lume haardesooned

Rehvi kajakatiiva kujulised külgmised sooned ajavad lume välja, tagades muljetavaldava juhitavuse lumistel teedel.

3D talvised lamellid

Hambulised talvised lamellid turvise otsas parandavad pidurdusomadusi talvistel teedel. See ainulaadne lamell tagab parema sõidu stabiilsuse ja juhitavuse, minimeerides ploki liikumise.

Veetoru Kerf

Õlablokkide siseküljel asuv veetoru äär parandab jää- ja märghaardumisvõimet, kõrvaldades sademed tõhusalt talveteedelt.

Aqua männiühend

Maksimeerides märja, jää ja lume haarduvust kõrgelt rafineeritud vaigu abil.

Rehvide struktuur

Täiustatud ränidioksiidühend jõudluse jaoks märjal teel
Suure koormusega ränidioksiidisegu suurendab rehvi jõudlust märjal ja kuival. Looduslikud koostisosad tagavad paindlikkuse laias temperatuurivahemikus.

Kõrge tugevusega terasvöö kasutamine
Kõrge tugevusega terasest rihmatraadi täielik kate suurendab turvise jäikust ja rehvi servakatet, et parandada rooli jõudlust ja tagada rehvi täielik kontroll talviste teede üle.

Terasvöö trosside suurenemine
Täiendavad terasvöö trossid parandavad rehvi juhitavust, tagades kindla haardumise talvistel teedel.

Kahekihiline kiudtugevdaja
Karkassi kiudude jäigastaja kahekordne struktuur suurendab rehvide tugevust, vastupidavust ja töökindlust talvistel teedel.

Kõrge tugevusega traat
Suurendades ratta ja liigendi vahelist sidumisjõudu, kinnitatakse rehv kindlalt ratta külge isegi kogu karmides talvistes teeoludes, mis tagab maanteel alati tugeva haarduvuse.

4. Michelin X-ICE SNOW


Pehme rehv
Michelin tutvustab uut talverehvi X-ICE SNOW
Uue põlvkonna X-Ice SNOW rehv tagab parema lume- ja jäähaardumise.

MICHELIN X-Ice SNOW rehv asendab Michelini X-Ice® Xi3 ™ ja Latitude X-Ice® Xi2 ™ rehvi.

TALVINE HAARE MIS ON LOODUD KESTMA
Kauakestev  jõudlus lumel
• Suurepärane pidurdus lumel
• Parem jõudlus lumel

Kauakestev  jõudlus jääl
• Jääl pidurduse juhtpositsioon

Parem hüdroplaneerimine ja juhitavus lörtsis

Kauakestev turvisemuster
Turviseplokid, sooned ja lamellid säilitavad oma kuju rehvi kuludes

JÄRGMISE PÕLVKONNA V-KUJULINE MUSTER
Kontaktpinna 100%-line kasutamine optimaalse haarduvuse saavutamiseks märjal, lumel
ja jääl ning lörtsis
FLEX-ICE 2.0 TM MUSTRISEGU
Täielik ränidioksiidil põhinev ühend paindlikkuse säilitamiseks rasketes külmades kliimatingimustes.

MICHELIN EVERGRIP TEHNOLOOGIA
Uuenduslik jäik polümeeril baseeruv turvisekomplekt, paranenud haardumine nii lumel kui ka jääl kogu rehvi eluea jooksul.

5. Yokohama iceGuard  iG53   


Uus pehme lamellrehv. 
Uus suundmuster.
Uus mustrikujundus suurendab kontakti pinda ja maksimeerib serva mõju jää ja lumega kaetud teekattele.



1. Sik Sak vormiga peamised sooned Ääre-efekt (jäälsõit)
2. Lai keskribi suurendab kontaktpinda (jääomadused, stabiilsus kuival pinnal)
3. Sik Sak vormiga täiendavad sooned Ääre-efekt (jääomadused, lumeomadused)
4. Mikrodiagonaalsed sooned Ääre efekt (jääomadused)
5. 3-D Kolmekordsed lamellid suurendavad kontaktpinda (jää ja lume jõudlus)




3-D  Kolmekordsed lamellid

3D-lamellide pinnad väldivad ebaühtlust plokkide läbipainekorral, üksteist toetades.
See tagab suurepärase jää ja lume jõudluse ja maksimaalse tegeliku kontaktpinnaga

Mikrodiagonaalsed sooned

Mikrodiagonaalsed sooned tagavad optimaalse tulemuse jääl.

KÜTUSETÕHUS REHVIDE KONSTRUKTSIOON
MADAL SOOJUSE TEKITAMINE MUSTRI ALL

Turvisekomplekt koosneb kahest kummikihist “Pealmine kiht”
ja “Mustrialune kiht”. Äsja välja töötatud madalat soojust tootev turvisesegu all suureneb jäikus ja see aitab veeretakistust vähendada.

NEELAV TURVISESEGU
YOKOHAMA VEEIMEMISTEHNOLOOGIA

Jää kohal olev veekiht on veojõu kaotuse suurim põhjus.
See põhjustab "mikrohüdro vesiliu" jäistel pindadel. YOKOHAMA originaalne ühendi tehnoloogia sisaldab vett imavaid ühendeid, pannes rehvi otsesesse kokkupuutesse tegeliku jääga.

6. Sailun Ice Blazer Arctic


Arendatud spetsiaalselt Põhja-Euroopa jaoks sobides karmidesse talveoludesse. Spetsiaalne Nordic rehvisegu, mis oluliselt parandab juhitavust jääl ja lumel suurendades sõidumugavust ja kütusekokkuhoidu ning vastupidavust kulumisele.

Asümmeetrilise turvisekujundusega naastudeta talverehv sõiduautodele. Rehvi iseloomustab suurepärane haarduvus, hea juhitavus, tõhus pidurdamine nii lumistel teedel kui ka jääl.

Palju lamelle suurema jõudluse tagamiseks
Siseääre elementide kuju on välja töötatud kontaktpinna suurendamiseks. Suur hulk erineva nurga all asuvaid lamelle parandab haarduvust ning võimaldab lumel ja jääl tõhusamalt pidurdada.



Tõhusus lumel ja jääl
Välisserva eri sooned ja lamellid suruvad lume kokku ja vabastavad rehvi sellest, parandades jõudlust nii lumistel kui ka jäistel teedel.


Vähem müra ja parem pidurdus
Soonte kuju vähendab vibratsiooni ja absorbeerib müra, muutes samal ajal pidurdamise tõhusamaks.


Ideaalne rehv talvetingimusteks
Turviseplokid jaotuvad tihedatesse lamellirühmadesse, mis parandavad rehvi veojõudu lumel ja jääl. Lamellid on omavahel ühendatud, mis säilitab plokkide tugevuse ja parandab nii rehvide vastupidavust kui ka talvel sõites kogujõudlust.

8. Sailun Ice Blazer Arctic EVO



Arendatud spetsiaalselt Põhja-Euroopa jaoks sobides karmidesse talveoludesse. Spetsiaalne Nordic rehvisegu, mis oluliselt parandab juhitavust jääl ja lumel suurendades sõidumugavust ja kütusekokkuhoidu ning vastupidavust kulumisele.

Ülikõrge jõudlusega (UHP) naastudeta rehv koos asümmeetrilise turvise kujundusega, mis tagab tugeva haardumise, suurepärase juhitavuse ja ohutu pidurdamise nii jääl kui ka lumistel teedel.

Tõhusam pidurdamine
Laiad turvise ääreplokid parandavad veojõudu ning pidurdamist jääl ja lumel..


Suurem turvalisus talvel
Siseäärte plokkides asuvad kitsad, lainelised lamellid, mis parandavad veojõudu ning suurendavad ohutust jääl ja lumel.


Suurepärane veojõud
Külgplokkide vahelised sälkudega sooned parandavad haardumist erinevatel pindadel, parandades seega ka veojõudu.


Suur jõudlus lumes
Eriline välisäärte kujundus parandab sügavas lumes haarduvust.


Tugevad klotsid
Lamellid on omavahel ühendatud. See tagab plokkide suurema stabiilsuse ja üldiselt rehvi suurema jõudluse.

9. Cordiant  Winter Drive 2


M+S, 3PMSF

Cordiant  Winter Drive 2 on suunatud sümmeetrilise turvisemustriga talverehv. 

Talverehv Winter Drive 2 on loodud ohutuks ja mugavaks sõitmiseks olenemata ilmast ja tee kvaliteedist. V-kujuline turvisemuster on täis funktsionaalseid tehnoloogilisi elemente ja selles on ühendatud uusimad disainilahendused ja Cordiant'i kogemused rasketes ilmastikutingimustes rehvide väljatöötamisel.

Uus funktsionaalne kummiühend SMART-MIX, mis põhineb tahmal ja ränidioksiidil, on madala haardumisega (olgu jäine või märg) pindadel efektiivne laias temperatuurivahemikus ja vähendab märkimisväärselt peatumisteekonda võrreldes tavapäraste kummiühenditega. Tänu SMART-MIX tehnoloogiale suurendatakse rehvi haardumist jääl ja lumel 7%.

10. Bridgestone Blizzak DM-V3



Uue põlvkonna superklassi maasturid ja krossoveri rehvid

9% lühem pidurdusteekond jääl tänu innovaatilisele Active Multicell Compound II ühendile ja uuele turvisemustrile *
6% lühem pidurdusteekond märjal pinnal *
25% parem kulumiskindlus *
* võrreldes Blizzak DM-V2-ga

BLIZZAK DM-V3 OMADUSED
Blizzak DM-V3 on uue põlvkonna lamellrehvid, mis on mõeldud spetsiaalselt krossoveritele ja maasturitele.

Uuenduslik Active Multicell Compound IITM tehnoloogia absorbeerib vett tõhusamalt, tagades maksimaalse pinnakontakti ja suurepärase juhitavuse.

Uus turvise muster, millel on suurenenud soonevahe ja ploki vähiksem deformatsioon, tagab optimaalse kontakti jääl ja märjal pinnal pidurdamisel. Plokkide suurenenud jäikus nende suurema suuruse tõttu suurendab ka rehvi kulumiskindlust.

PAREM JUHTIMINE
Uuenduslik Active Multicell Compound IITM tehnoloogia tagab tänu vett imavatele mikropooridele tihedama kontakti teekattega

VÄHENENUD PIDURDUSTEEKOND MÄRJAL PINNAL
Uus turvises muster, mille keskel on pikisooned, tagab tõhusama vee äravoolu ja lühema pidurdusteekonna märjal pinnal.

SUURENENUD KULUMISKINDLUS
Suurendatud plokkide suurus suurendab nende jäikust, vähendades seeläbi rehvi deformatsiooni ja suurendades selle kulumiskindlust

 

 

11. Tristar Snowpower


Valige Tristar, teie mugavuse ja heaolu tagamiseks.
• uusim tehnoloogia ja tehnika
• loodud maksimaalse mugavuse ja jõudluse tagamiseks
• lai suurusvahemik igaühe vajaduste jaoks
• hea kvaliteet madala hinnaga
Tristari rehvid on loodud ja toodetud vastavalt Euroopa ja rahvusvaheliste standardite järgi.
 

12. Triangle IcelynX TI501


Rehvil on 252 naastu!
IcelynX TI501

Soomes on välja töötatud ja testitud sõiduautode ja maasturite naastrehv, mis paistab silma suurepärase juhitavusega lumistel ja jäistel teedel.

Suurepärane juhitavus jääl ja lumel
Järsk kiirendus ka talvetingimustes
Rehvid töötati välja Soomes ja neid katsetati Ivalo rajal üle põhjapolaarjoone.


Auto täisväärtuslik juhtimine kurvides

Külgsektsioonide suurem stabiilsus ja keskosa tugevus parandavad üldiselt veojõudu ja sooritust kurvides.



Suurepärane juhitavus

Ristsuunaliselt ühendatud plokid muudavad rehvi tugevamaks ja parandavad juhitavust.


Tugev haarduvus

Naastude paigutus kogu rehvi laiuselt tagab maksimaalse haarduvuse ja muudab nii pidurdamise kui ka sõidu alustamise jääl ja lumel tõhusamaks.


Kergemad naastud

Uue kerge disainiga naastud parandavad pidurdamist ja sõidu alustamist jääl ning lumel, vähendades samal ajal teepinna kahjustusi.


Enesekindlus niisketel ja lumistel teedel

V-kujulised sooned turviseplokkide vahel suunavad täiuslikult vee kontaktalalt eemale, samuti parandavad need auto juhitavust lumistel, puhastamata teedel.