2019a uued talverehvide mudelid

2019a uued talverehvide mudelid

1. Continental IceContact™ 3 

Talvine revolutsioon

Uus tase talvistel teedel. 

Enneolematu naastrehv – saadaval paljudele sõiduautodele ja linnamaasturitele.

  • Fantastiline haarduvus jääl tagab ennenägematu sõiduelamuse
  • Võrratult parem juhitavus lörtsi ja lumega
  • Parimad sõiduomadused püsivad rehvi kogu tööea jooksul

Tänu unikaalsele naastutehnoloogiale on need rehvid talvistel teedel klass omaette. Rehvidel kasutatakse kahte eri tüüpi naastusid, mis on uudse paigutusega. See tagab ülima haarduvuse, juhitavuse ja veelgi lühema pidurdusmaa.

Conti IceContact 3 on suundmustriga, asümmeetrilise kuju ja paigutusega, vulkaniseeritud naastudega, revolutsiooniline talverehv.





 

17“ kuni 21“ rehvidel on kasutusel kummist korpusega ContiFlexStud TR, vähendamaks müra, kulumist ja ühtlustamaks haardumist erinevatel teekatetel.

Conti IceContact 3 saavutab tänu muudatustele mustrijoonises, rehvisegus ja naastutehnoloogias kuni 10 % paremad tulemused võrreldes eelmise mudeliga.




2. Kaubiku naastrehv  Continental VanContact™ICe . 


Erakordne uus naasttehnoloogia! Tugevdatud uut tüüpi naastud, maailma suurimalt naastutootjalt!


Suurepärane läbisõit
  • Võimas juhitavus ja pidurdamine
  • Silmapaistvad jäälsõidu omadused kogu tööea jooksul.
  • Suurepärane läbisõit talvistel pindadel
  • Võimas käsitsemine ja pidurdamine kõikidel talve teeoludel.
  • Spetsiaalne põhjamaade maatriks kumisegu: räni, rapsisegu
  • Täiustatud naastude ja mustri omavaheline koostoime
     

 

3. Kaubiku lamellrehv VanContactViking



Continental töötas välja rehvi, mis leidis õige tasakaalu paindlikkuse ja jäikuse vahel ideaalne sõiduelamus - talvisel ja märjal teelt.
Täiuslik lume- ja jääkäitlemine
Silmapaistev vesiplaneerimise käitumine

Põhjamaade Nordic Matrix kummisegu
 

4. GT RADIAL 4Seasons

Ultralaiad sooned
Tagavad vee kiire evakueerimise, vastupidavuse vesiliule ja lühikese pidurdusteekonna niisketel pindadel.
Uus kõigi hooaegade täielik ränidioksiidühend
Tagab pideva haardumise laiades temperatuuride vahemikes ja pikaajalise läbisõidu.
Mitu sügavat lamelli
Tagab suurepärase haarduvuse lume- ja jääpinnal, kindlatel kiirendustel ja lühikestel peatumisteekondadel.
 


5. MICHELIN Alpin 6

MICHELIN Alpin 6 tagab suurepärase haarduvuse kiirendamisel ja lumel pidurdamisel, nii uute kui ka kulunud rehvide korral, 20% pikema elueaga kui teiste tipptasemel rehvidel.

See on suunatud klientidele, kes puutuvad regulaarselt kokku lumesajuga ja kes peavad liikuma jääma igasuguste ilmastiku- ja teeolude korral. MICHELIN Alpin 6 rehv pakub nendes olukordades võrratut jõudlust. Saksa tootesertifitseerimis- ja testimisasutuse TÜV SÜD testid on näidanud, et sellisel kulumistasandil peatab uus MICHELIN rehv sõiduki 5,9 meetrit lühema kaugusel kui tema lähimad konkurendid ja tagab parema haardumise nõlvadel. 

Rehvi omadused kulumisel tulenevad uue, suure soonte tihedusega mustri kasutuselevõtust, mis rehvi kasutamisel areneb.

Selle põhjuseks on kolme uuendusliku tehnoloogia kombinatsioon:

Pisaraliistud, mis võimaldab turvisel rehvi mööda teed liikudes areneda. Kulumine paljastab laiemad sooned, mis parandavad vee voolu ja suurendavad haardumist.
Soonete aluses asuv „lumekamber” säilitab lume ning parandab haardumist ja pidurdamist
Mitmekihiline turvis "Traction Booster Compound" parandab rehvi kulumisel lume haardumist hoolimata turvise sügavusest.




Uuel Alpin 6 rehvil ei ole tavalist talvekindluse indikaatorit 4mm, kuna selle jõudlus on tugev turvise sügavusega kuni 1,6 mm. Nüüd on sellel uus kulumisnäidik, mis tagab järelejäänud turvise selgelt loetava näidu:
75%
50%
25%


 

6. PIRELLI IceZero2

Välja töötatud ekstreemsete talvetingimuste jaoks.

Ice Zero 2 rehvi naast, mis on saadud esimesest Ice Zero versioonist ja patenteeritud Pirelli poolt, on saanud mitmeid uuendusi. Eelkõige on see ümber kujundatud ja kergendatud (kaal 1,1–0,9 grammi, pikkus aga 11–10 millimeetrit), mis kõik aitab vähendada rehvi üldmassi. Naastude arv rehvis on siiski suurenenud. Võrreldes eelmise põlvkonna Ice Zero rehviga, mis sisaldas umbes 130 naastu, on rehvi pinnale maetud nüüd 190 naastu. Uus disain, mis on välja töötatud 3D-simulatsiooni abil, on samuti aidanud suurendada pidurdamist, rõhutades turvalisust.
 


7. PIRELLI P Zero Winter

P Zero Winter on sündinud selleks, et esindada talvistel tingimustel kõige kõrgemat jõudlust, mis on välja töötatud koostöös parimate autotootjatega, et tagada iga auto jõudluse täiuslik sobivus. 

Ultra High Performance lumel

Suure  tihedusega sisemine õlg ja põiki ning põiki tehtud sooned, et maksimeerida lumel veojõudu ja pidurdamist.

Kaks jäigemat keskplokki, mis tagavad hea juhitavuse vaheldumisi kolme pikisuunalise soonega.
 

8. YOKOHAMA G075

 Pehme seguga. ICEGUARD SUV G075 uue põlvkonna talverehvid tagavad maksimaalse turvalisuse jäätunud teedel ning kütusesäästu.

Hinnatud Geolandari rehvimudeli uusima põlvkonna talverehv tagab kõrge turvalisuse jäätunud teedel, ühtaegu ka kütusesäästu.

Hinnatud Geolandari rehvimudeli uusima põlvkonna talverehv tagab kõrge turvalisuse jäätunud teedel, ühtaegu ka kütusesäästu.

PAREM MANÖÖVERDUSVÕIME JÄÄL, LUMES, LÖRTSIS
Siksakilised sooned tagavad suurepärase sooritusvõimekuse jäätunud teel.
  1. Lai keskplokk suurendab kontaktpinda, mis parandab sooritusvõimekust jääl, samuti sirgjoonelise trajektori stabiilsuse kuival teel.
  2. Laiad külgservad suruvad vee rehvipinnalt eemale, kaitstes sõidukit vesiliu eest.
  3. Diagonaalsed mikrolamellid tagavad haarduvuse jäätunud teel.
  4. Kolmekordsed 3D lamellid tagavad turviseplokkide stabiilsuse, rehvi ühtlase kulumise.
 

23% VÕRRA LÜHEM PIDURDUSTEEKOND JÄÄL

Mida parem on rehvi haarduvus teekattega, seda lühem on pidurdusteekond. Võrreldes eelmise mudeliga (G073), on G075 rehvil tunduvalt parem haarduvus. Selle saavutamiseks on kasutatud tänapäevaseid materjale ja läbimõeldud turvisedisaini.

KÜTUSESÄÄST

Võrreldes eelmise mudeliga (G073), on G075 rehvil 5% võrra väiksem veeremistakistus. Rehvide veeremistakistus on rehvi kulumisele ning hõõrdumisele kuluv energia. Rehvi koostises olev räni ning turviseplokkide paigutus vähendavad rehvi veeretakistust ning energiakadu, s.t. kuumenemist. Seetõttu väheneb ka kütuskulu.
 

PAREM HAARDUVUS JÄÄTUNUD TEEL

Jääpinnal olev vesi võib sõiduki juhtimist väga oluliselt raskendada, sest  sõiduk hakkab vee pinnal libisema. Yokohama Geolandar 075 valmistamiseks kasutatud komposiitmaterjal tagab liigse vee eemalejuhtimise ning hea haarduvuse teekattega või jääga.

SUUREM LÄBISÕIT

Jäigad kolmekordsed 3D lamellid vähendavad rehviplokkide ebaühtlast kulumist ning seetõttu peavad rehvid kauem vastu ning on suurema läbisõiduga.

VÄIKSEM SÕIDUMÜRA

Väiksema müratasemega rehvid tagavad parema sõidumugavuse, samuti mõjutavad sellised rehvid vähem ümbritsevat keskkonda. Arvutiprogrammiga modelleeritud rehvide puhul õnnestus saavutada 28% võrra väiksem müratase kui eelmisel rehvimudelil.
 

9. YOKOHAMA BLUEARTH 4S AW21

„BluEarth-4S AW21” sisaldab YOKOHAMA uusimaid talverehvitehnoloogiaid, et pakkuda autojuhtidele silmapaistvaid tulemusi jäistel ja lumistel talveteedel ning suurepäraseid tulemusi nii kuivas kui ka märjas tavalistes sõidutingimustes. Rehvil on ka äsja väljatöötatud turvisemuster, mis tagab servapinna ja pinna kokkupuutepinna optimaalse tasakaalu. Mitme kõrgtehnoloogia kasutamine, näiteks erinevad V-sooned ja Crossing Narrow Groves, tagavad suurepärase jõudluse jääl, lumel ja märjal teekattel. 

Silikageeliga lukustatud polümeerühendi kasutamine rehvisegus parandab selle jõudlust ka märjal ja lumega kaetud teel. Lisaks soodustavad selle lai ja lame profiil suurepärast kuiva töökindlust ja kulumiskindlust. Rehv kannab ka ASTM International * poolt välja antud lumehelbe märki, tunnustamaks selle jõudlust kõige karmimas külmas kliimas.



10. FALKEN AS210


EUROALL SEASON AS200 järeltulijal on sügavamate soontega V-kujuline muster, mis tagab parema veejaotuse, optimeerides nii jõudlust nii märjal kui ka kuival ajal ja maksimeerides vesiliu vastupidavust. Võrreldes oma eelkäijaga on uus EUROALL SEASON AS210 parandanud vesiliu omadusi 8% ja märgpidurdamist 6%. Sõidu ajal viivad lamellid veojõu suunas, et suurendada jõuülekannet ja pakkuda suurepärast haardumist kõikide ilmadega, sealhulgas lumel. Tänu nendele mitmesuunalistele lamellidele on pidurdustõhusust veelgi parandatud, eriti lumistel teedel.

Kasutades täiustatud 4D-Nano Design tehnoloogiat, õnnestus Falkenil suurendada EUROALL SEASON AS210 läbisõitu eelkäijaga võrreldes 10%. 


11. SAILUN WINTERPRO SW61


Talverehv asümmeetrilise turvisemustriga kergetele ja sportlikele autodele. Siseserv parandab haardumist teega, kuid välisserv juhib efektiivselt lund ja parandab pidurdamist.




Suurem kontaktpind ja haardumine

Rehvi siseääre Z-kujuline muster parandab haardumist ja suurendab kontaktpinda. Horisontaalsed lamellid parandavad pidurdamist jääl ja lumel. Väliskülgedel olevad sooned ja lamellid juhivad efektiivselt lund, nii et rehv suudaks lumel ja jääl haaret hoida ning tõhusalt pidurdada.



Parandatud pidurid

Rehvi peamistes soontes asetsevad "sillad" aitavad lõhestada lund ja vett, parandades rehvi pidurdus- ja juhtimisomadusi.


Veojõud lumel

Turviseplokid ja lamellid tagavad veojõu lumel ja jääl. Plokkidel paiknevad lamellid on omavahel ühendatud, et tagada rehviploki jäikus ja vastupidavus kahjustustele, samuti parandada rehvi toimimist märgadel ja kuivadel teedel.


Vähendatud müra

Lainekujulised sooned tasalülitavad rehvi tekitatud müra ning vabastavad rehvi jääst ja lumest, parandades veojõudu.

12. FALKEN EUROALL SEASON VAN11

Falkeni uus EUROALL SEASON VAN11 on suunatud kaubikute ja kergveokite juhtidele.

Uue EUROALL SEASON VAN11 rehvi väljatöötamisel olid Falkeni insenerimeeskonna peamised prioriteedid kulumiskindlus ja ohutus. Aastaringsel rehvil on adaptiivse püsiva rõhu (APC) tehnoloogia, turvisemustriga, mis on välja töötatud täiustatud simulatsioonitehnoloogia abil, et tagada rõhu ühtlane jaotumine rehvi kontaktkohas. See ACP-kujundus suurendab suuna stabiilsust, parandades samal ajal kulumiskäitumist. Sümmeetriline suunamata muster muudab EUROALL SEASON VAN11 täiuslikuks universaalseks, suure läbisõidu ja suurepärase igapäevase jõudlusega rehviks. Kvaliteetsel aastaringsel rehvil on rohkesti haarde servi, mis võimaldab tal tagada ühtlaselt kõrge veojõu ka lumes ja mudas. Laiad sooned parandavad vee nihkumist, maksimeerides samuti haarduvust ja pakkudes silmapaistvat kaitset vesiliu vastu.

Nagu Falkeni muud aastaringsed autorehvid, töötati ka EUROALL SEASON VAN11 välja arenenud 4D-Nano Design tehnoloogia abil, luues segu, mis pakub parimat läbisõitu ja kütusesäästu koos suurepäraste märghaardumisomadustega.



13.  GOODRIDE / WESTLAKE Z507

Eelised ja omadused

Asümmeetriline mustrikujundus tagab lumepinnal suurepärase juhitavuse.
Optimeeritud külgsoone nurk pakub tugevat lumekoristust
Spetsiaalsed siksakilised veojõu lamellid  parandavad lumistel teedel veojõudu ja pidurdust.

14. GOODYEAR ULTRA GRIP PERFORMANCE +


Goodyear UltraGrip Performance + pakub paremat pidurdamist ja haardumist tarbijatele, kes otsivad suurepärast talveomadust. Goodyear UltraGrip Performance + parandab tänu kahele võtmetehnoloogiale suure jõudlusega autode märg-, kuiva- ja talveomadusi. Veojõukontrolli tehnoloogia sisaldab uut vaiku, mis parandab rehvi deformeerimis- ja reformimisvõimet. See võimaldab pidurdusjõude paremini haardeks muuta. Winter Grip Technology kannab uut segu, mis tagab madalamatel temperatuuridel kummi parema elastsuse, suurendades lume ja jää haardumist.


 

15. Bridgestone Blizzak LM005

Bridgestone Blizzak LM005 on euroopa tüüpi lamellrehv, mis on mõeldud sõidukijuhtidele enesekindluse tagamiseks, aga ka suurepärase juhitavuse ja turvalisuse tagamiseks ka kõige keerulisemates teeoludes. Uus toode, mis on konstrueeritud talvehooajaks 2019/2020.

Brizgestone Blizzak LM005 tulemas asendama Blizzak LM001 Evo mudelit, ehkki rehvitootja ise selle kohta täpsustusi ei anna, öeldes vaid, et «Bridgestone Blizzak LM005 jõudlus on uusimate rehvitehnikate tulemus.

Tuginedes 20 000 autojuhi uuringutele kogu Euroopas, loodi uus mudel, mis annab põhjaliku ülevaate ootustest ja tegelikest väljakutsetest, millega nad silmitsi seisavad, pakkudes neile silmapaistvat juhtimist ja turvalisust kõikides talveoludes, eriti lumel ja jääl.

Kummiühend
Blizzak LM 005 on valmistatud Bridgestone'i Nano Pro-tech ™ ühendist, millel on kõrge ränidioksiidi sisaldus ja mis on mõeldud rehvi jõudluse parandamiseks märgadel ja lumistel teedel. Ränidioksiid võimaldab rehvil pehmeks jääda ka väga madalatel temperatuuridel, mis tagab maksimaalse veojõu.

Turvise muster
LM005 turvisemustr on väga sarnane LM001 turvisemustriga, mis on loodud vastu pidama kõikidele talvetingimustele.

Suur hulk külgsooni õla piirkonnas suurendab rehvi haardumist lumel ja jääl ning optimeerib rehvi õlaosade kontaktrõhku pidurdamisel. Paralleelselt sellega - ütleb Shina tehniline ekspert.

Suurenenud tühimik Bridgestone Blizzak LM005 turvisemustri keskosas aitab parandada vee äravoolu ja lume püüdmist. Siksak-soone muster parandab soontes oleva lume ja maanteel oleva lume vahelist haardumist.