Toodete valik

Milleks on SMT² ette nähtud?

Lisamiseks mootori-, transmissiooni-, reduktorite õlile, bensiini, diiselkütusesse, määrivatesse jahutusvedelikesse jne., eesmärgiga vähendada hõõrdumist ja kulumise intensiivsust ,samuti zadiiri, kus vähemalt üks kontakteeruvatest detailidest sisaldab rauda. Preparaadi efektiivsus suureneb, kui suureneb surve, temperatuur, kiirused, määrdeaine puudujääk.

SMT² kasutusalad ja efekt

Sõiduautod
Väheneb kütuse- ja õlikulu, mootorimüra, auto remondikulu. Suureneb mootori, sõlmede ja agregaatide kasutusiga. Paranevad sõidudünaamika ja mootori külmkäivitus.

Veoautod
Väheneb kütuse- ja õlikulu, mootori põhidetailide temperatuur, märgatav müra vähenemine. Suureneb mootoriõli tööiga ja võimsus (oluline kui veatakse koormat). Paraneb käigukasti töö.

Mootorrattad, mopeedid, ATV-d (2 taktilised mootorid) jmt.
Suureneb mootori võimsus , väheneb kütusekulu, mootori temperatuur ja kulumine. Taastub kompressioon. Paraneb käivitus.

Kaatrid, mootorpaadid, veeskuutrid
Pikeneb mootori kasutusiga, väheneb korrosioon (mis on tingitud vee sattumisest õlitussüsteemi), mootori töötemperatuur.

Väikelennukid, lennuki - ja laevamudelid
Väheneb kütuse-ja õlikulu 7-10%, vibratsioon ja müra. Paraneb käivitus, suureneb mootori töökindlus ja tööiga.

Mootorsaed jmt.
Paranevad käivitusnäitajad, väheneb mootorimüra ja korrosioon. Mootori tööiga pikeneb 2-3 korda.

Metallitöötlemine
Suurenevad kulumiskindlus ja paranevad lõiketerade lõikamisomadused.

Relvad
Paraneb lasu täpsus kuna väheneb toru kulumine ja hõõrdumine. Väheneb liikuvade detailide kulumine. Pideval intensiivsel laskmisel väheneb oluliselt relva kinnikiilumise tõenäosus. Annab relvale roostekaitse.

Samuti ka:

Tööstuslikud ehitus-, trükiseadmed, kompressorid, pumbad, diiselelektrigeneraatorid,     konditsioneeri- ja ventilatsiooniseadmed jmt.

SMT² eelised analoogsete toodete ees:

Mida annab SMT²-e kasutamine autole?

SMT²–e soovitatav kontsentratsioon:

1.Bensiini – ja diiselmootori õlitussüsteem: 60ml SMT²-te 1L õli kohta esimesel töötlusel(6%), 30ml ehk 3 % igal järgneval töötlusel , sõltumata õli sordist.

2.Mehhaaniline käigukast, jaotuskast, peaülekanne, külgreduktor jt. 50ml SMT²te 1L õlile (5%) . Automaatkäigukast: 15ml SMT²-te 1L määrdeaine kohta (1,5%). Ei soovitata kasutada suure hõõrdumisega diferentsiaalides.

3.Kahetaktilised bensiinimootorid 30ml SMT²te 1L õli kohta (3%), mis lisatakse bensiinile.

4.Laagrid: 30ml SMT²-te 1 kg plastilise määrde kohta.

5.Bensiini – ja diiselkütusele: 20ml SMT²te 100L kütuse kohta (0,02%)

Võimalused SMT² lisamiseks:

Variant 1
Lisada SMT² otse agregaati, lähtudes soovitavatas kontsentratsioonist (lisatav kogus arvestage vastavast õli, määrde või kütuse kogusest, mis asub agregaadis).  Peale seda saate koheselt jätkata agregaadi kasutamist ilma igasuguste piiranguteta.
Variant 2
Võite lisada SMT²e kanistrisse koos õliga , lähtudes soovitatavast kontsentratsioonist (lisatav kogus arvestage vastavalt õli, kogusest mis asub kanistris). Kanistris peab olema selline kogus õli, mis on ette nähtud teie õlitussüteemi jaoks. Seejärel segage segu hoolikalt (3-5 min), ning valage õli agregaati järgmisel õlivahetusel.

SMT²-he kasutamine relvade töötlemisel

1.Puhastage toru, eemaldage püssirohu jäägid.
2.Puhtasee torusse kandke õhuke kiht SMT²-te puhastusvarda või pehme riidega.
3.40-60 min. Pärast määrige toru standardse relvaõliga.
4.Kandke SMT² kõikidele relva liikuvatele detailidele lukule, päästikumehaanismidele ja muudele mehhanismidele.
5.Ennem tulistamist (toru esimesl töötlemisel) tuleb kuulid määrida õhukese SMT²he kihiga.
6.Järgnevatel relva puhastamistel kasutage relvaõli kuhu on lisatud 20% SMT² te.
 
 
SMT²he kasutamine relvale lubab:
 
Lõppkokkuõttes SMT²-e kasutamine lubab suurendada kõikidel relvatüüpidel kõiki näitajaid klassivõrra suuremaks.

Kui kaua töötab SMT² efektiivselt mootoris?

On kindlaks tehtud, et SMT²-e mõju ületab keskmise mootoriõli õlivahetusperioodi, ning omab järelefekti. Siiski, et saavutada püsiv kulumisvastane efekt, soovitatakse kasutada SMT²-te igal õlivahetusel.

Kas SMT² avaldab mõju õli viskoosusele?

SMT² on juba oma esialgsel kujul kõrge viskoossusega. Siiski SMT²-e lisamine ei mõjuta märkimisväärselt õlide ja tehniliste vedelike viskoosust, tihendust ning mahtu . Nimelt SMT² neeldub täielikutl rauasisaldusega metalli pinda ja seetõttu ei oma mõju mitte ainult viskoossusele vaid ka teistele olulistele näitajatele.

Kuidas peab SMT² vastu temperatuuri tõusule?

SMT²-e koostis kaitseb teda termilise lagunemise eest, seetõttu kasutatakse SMT²-e edukalt ka soojendavates seadmetes.
Kas SMT²te võib kasutada kui olete eelnevalt kasutanud esimese põlvkonna metallikonditsioneeri?

Kas SMT²te võib kasutada kui olete eelnevalt kasutanud esimese põlvkonna metallikonditsioneeri?

SMT²-te võib kasutada ilma igasuguste piiranguteta

Kuidas mõjutab SMT²-e lisamine 4-ja taktilise bensiini-, diisel- ja gaasimootori tööd?

Gaasijaotusmehhanism:

Silindri- kolvigrupp:

Väntvõlli-kepsu  mehhanism:

õlipump:

Mida annab neljataktilisele mootorile SMT²-e lisamine bensiini sisse?

Peale bensiini ja õhu segu sattumist mootori silindrisse see plahvatab eemaldades õlikihi silindri seintelt. See viib silindri-kolvigrupi õlituse järsu halvenemiseni ja loomulikult ka kiirenenud kulumiseni. Lisades kütusesse SMT²-te saavutatakse selle negatiivse protsessi likvideerimine ja suurendada mootori tööiga.

Neljataktilistes bensiinimootorites kolvipealses ruumis, eriti ülemises surnud punktis tekib paratamatult määrdeaine puudujääk. See ei ole ainult tingitud õli pealeandmise punkti liigsest kaugusest ja kõrgest temperatuurist, mis võimendab õlikihi aurustumist silindri pinnalt, vaid ka õli vedelaks muutmistest bensiini tõttu , mis pumbatakse silindrisse käivitamisel.

Bensiini teekond doseerimisallikast kuni kuni ülemise surverõngani on kõige lühem, seetõttu on õli lahjendusaste siin kõige kõrgem. õli lahjendumine viib tema ühe kõige  olulisema omaduse- viskoossuse kadumiseni. Viskoossuse kadumine viib õlikiilu kandvate omaduste kadumiseni, mis põhjustab õlirõnga vahetu kokkupuute silindriga, mis omakorda järsult kiirendab nende detailide kiiret kulumist. Järgnevad kompressiooni kadumine, kütuse- ja õlikulu suurenemine, müra ja vibratsioon.

Lahendamaks probleemi , et õli ei lahjeneks bensiini tõttu, konstruktsiooniliste või tehnoloogiliste lahenduste abil, on väga raske ja ka bensiini teekonna takistamine kolvipealsesse ruumi ei ole otstarbekas – mootor siis lihtsalt ei tööta. Seetõttu on vaja otsida alternatiivseid võimalusi probleemi lahendamiseks.
Kõige ratsionaalsem lahendus on viia eelmainitud piirkonda antifrikatsioonilist hõõrdumissvastast preparaati. õli kui edasikandja, saab selle viimisega suurepäraselt hakkama ja bensiin veel paremini. Seega, lisades SMT²-te bensiini , kasutame me kõige usaldusväärsemat edasikandjat SMT²-e viimiseks silindri kolvigrupi piirkonda ja seetõttu vähendame nende kulumise intensiivsust ja jõukulu hõõrdumisele.

Mida annab SMT²-e lisamine bensiini kahetaktilisele bensiinimootorile?

Mittepiisavad bensiini-õli segu määrdeomadused kompenseeritakse SMT²-e lisamisega bensiini. See pikendab  oluliselt  mootori ekspluatatsiooniperioodi. Kaheetaktilised mootorid on oma mõõtmetelt väikesed ja ehituselt lihtsad , näiteks mootorratta, paadi ja väikemehhaanika mootorid.  Selliste mootorite detaile määritakse õliga, mis on lisatud bensiini. Mootoriõli osakaal bensiinis võib olla sõltuvalt mootori margist 1/20 kuni 1/100.  On ilmselge, et selliste väikeste õli kontsentratsioonide puhul on mootori detailide määrimine üsnagi mitterahuldav. Lisaks mootori sagedaste töörežiimide muutustele ei ole võimalik säilitada optimaalset komponentide suhet bensiini-õli segus.

Mootoritöö eest vastutavad detailid (kolvid, rõngad, silindrid, puksid, kepsu ja väntvõlli laagrid) hõõrduvad  ja kuluvad  sellistes tingimustes  eriti intensiivselt.

Tingimused saab muuta soodsaks, kui lisada bensiini-õli segule metallikonditsioneer SMT²-te. Preparaat tekitab hõõrdepindadele stabiilsete triboloogilste omadustega kaitsva kile. Peale seda kui detailide pinnad on kattunud kaitsva kilega, muutub oluliselt väiksemaks hõõrdekoefitsient ja mootori kulumise intensiivsus, tänu millele kasvab mootori tööiga ja töökindlus. Lisaks, nagu näitavad testide tulemused, saab lisades SMT²-te bensiini, suurendada pöördemomenti, maksimaalset võimsust, vähendada  kütusekulu ning  parandada  mootori kiirenduskarakteristikuid.

Mida annab SMT²-e lisamine diiselkütusesse diiselmootorile?

Diiselkütuse, mille ülesanne on ka määrida diisli kütusesüsteemi kallihinnalise aparatuuri detaile, kulumisvastaste omaduste defitsiiti saab kompenseerida lisades kütusesse metallikonditsioneer SMT²-e. Sellega diiselkütus saab kõrgekvaliteedilise määrdeaine omadused, millega loomulikult tõstetakse diisli kütusesüsteemi detailide töökindlust.

SMT²-e lisamine muutub veelgi aktuaalsemaks juhul, kui minnakse üle madala väävlisisaldusega diiselkütusele. Kvaliteetne diislikütus sisaldab vähe väävlit. Korrosiooni vähendamise seisukohalt on see hea: vähem moodustub väävlit ja väävelhapet põlemise oksüdatsiooni protsessis. Kulumise seisukohalt on see aga halb, sest väävlisisaldus vähendab pindade kaitset mehhaanilise hõõrdumise eest. Sellisel juhul on SMT²-e lisamine diiselkütusele hädavajalik.

Milles seisneb SMT²-e toime transmissiooni agregaatidele?

Mehhaaniline käigukast:

Vedav sild, vahekast, hüdrosilinder, roolivõimendi pump:

Milline on SMT²-e toimemehhanism, ehk kuidas SMT² töötab?

SMT²-e koostises on oskusteabe komponent TPF (Temperature, Pressure, Friction), mis hakkab tööle siis, kui tõuseb temperatuur, surve ja hõõrdumine kokkupuutuvate pindade piirkonnas. TPF „käivitab“ järjestikku kulgevad keemilised reaktsioonid SMT-konditsioneerimine. Protsessi omapära seisneb selles, et TPF koostöös raua ioonidega (Fe2+),  mis on viidud detailide pindadele nende kulumistulemusena tekkinud produktide poolt. Pindele moodustub kaitsev  kiht on ülimalt kõrge (võrreldav teemandiga) molekulaarse vastupidavusega.
 
Selle tulemusena hõõrdumiskolded ekraniseeruvad, kulumine minimeeritakse ja järsult  väheneb  metalli pinda mikropragude ja ebatasasuste tekkimine, mis ilma SMT² kasutamiseta  paratamatult hõõrdumisprotsessi käigus aset leiab. Mitmekihise kaitsekile loomine ja säilitamine toimub pidevalt hõõrdumises olevas sõlmes. Energia mis varem kulutati pinna kuumenemisel ja lõhkumisel kasutatakse nüüd hõõrdepindade pidevale taastamisele.  Seega väheneb hõõrdumine, kuumenemine ja detailide kulumine. SMT² omab ka väga kõrget järelefekti, see tähendab , et avariiolukorras on võimalik tehnikat töös hoida ka ilma õlita.
SMT² testide tulemused